Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg prøver å drikke to kopper amme te hver dag. Jeg gikk tom og somlet litt med å få kjøpt inn ny te, så da gikk jeg en uke uten. Jeg er litt usikker på om det bare er min innbildning, men jeg syntes det var merkbart lite futt i puppa denne uka. Kjenner dere umiddelbar effekt av ammeteen?
Nilu♥ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg har brukt kloster sin ammete mye, rundt økedøgn og når jeg føler meg tom. Tre kopper om dagen og etter tre dager fikk jeg min første melkespreng!!! Ikke det at det var særlig behagelig, men jeg var bare glad da jeg begynte å føle at jeg fikk dette med amming til. fikk en gutt på nesten 5 kg to uker over termin som krevde alt jeg hadde pluss litt erstatning innimellom...Måtte kaste inn hånklet å begynne med et lite grøtmåltid når han var 5 måneder gammel, men nå blir han 1 år om to uker og jeg ammer fredeles masse og er veldig glad for det!!!!! Et godt råd, helsekost butikken er hvertfall et sted jeg er sjeldent innom så kjøp 3 pakker om gangen.....
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Er Kloster-teen den runde rosa boksen i papp? Med plastlokk? Den likte jeg så godt.. Men nå fikk jeg bare tak i ammeteen fra NAF, syntes den smaker gress:( Må nok gå til innkjøp av ny te ja!
Nilu♥ Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 det er en hvit liten papp ekse. ligner på vanlig te pakker fra rema... men den jeg drikker smaker helt grusomt. Må innrømme at jeg lager den sterk og tar det på styrten og skyller ned....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå