selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 var i hvert fall litt vondt å få bakepulver innpå øyet isted. Ævve.
mayaya Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Du trenger altså ikke bare briller, men også vernebriller *notert*
Gjest irismor Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Unskyld at jeg spør men hvordan i himmelens navn klarte du å få bakepulver på øyet ;-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Det er tenna du skal bleke med bakepulvet, ikke øya;-p
Gjest irismor Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Neste gang du skal bake så får du bruke beskyttelsesbriller =) *løperavgårdeogsendermineskytebrillertillangtvekkistan*
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg baker kaker til bursdagen i helga... skulle ta oppi bakepulver i paibunnen og der glapp liksom skjeen og *POFF* sto jeg i en diger sky med bakepulver - inni høyre øye og det sveeeeei Bakepulver på puppene, magen, i panneluggen, i øyet, på brillene... og biiiittelitt i paideigen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå