Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hva skjer med foreldrepengene om man ikke rekker å jobbe 6 mnd før man skal ut i permisjon igjen? Får man da 80 % av foreldrepengene? (jeg har 80% lønn nå)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Nei da får du nok bare engangsstønad og ikke penger hver mnd..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Bare engangsstønad? Nei du, da må du nok sette deg litt inn i ting og tang min venn:) Svangerskapspenger teller som inntjening for nye svangerskapspenger, så en trenger ikke en gang å møte på jobb mellom 2 permisjoner for å få en ny runde med permisjon m/lønn, utbet. hver mnd. Da vil du få 80% av de du har tjent de siste mnd, altså det du har fått utbet. i sv.penger de siste mnd.
kjærspia Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 hei hei... Jeg gikk fra en permisjon fra en annen.... Jobbet ikke imellom, har også hatt 80%. Siden jeg ikke jobbet i fjor tok de utgangspunkt i de 3 siste årslønnene.... så jeg fikk faktisk mer nå enn i fjor. var redd jeg ville få 80% av de80%..... men det var heldivis ikke slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå