LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ahh, skjer noe her i bygda ca hver tredje år, og i dag er dagen. Men har ikke skyss, og ingen å dra med meg. Grr... Gidder ikke gå de to mila alene. :-p
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 *rekker hånda i været* vil også på pøbb!!!!! trenger barnevakt, men kan godt være sjåfør:-) ...øøhhh.hvor er det forresten vi skal???? :-D
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Genialt!!! Ta til høyre, over brua, så kjører du til veien slutter, da har du kjørt for langt og må snu for å hente meg. Sånn ca. Jeg har fisk. Den heter Dennis. Den kan være barnevakt!
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 supert!! er en lett jobb å passe vesla, hun sover nok til ca 7 i morgen tidlig!:-) jeg bærter når jeg kommer, så kan du gå ut, så jeg slipper å kjøre for langt!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Den var lur du! Skal ha Dennis klar. I pose er kanskje best?
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 tja, kan være greit med pose kanskje, kjedelig med bolle, hvis det blir noen humper i veien? posen kan jo henges på sprinkelsenga hennes, så har han full oversikt også:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Ja guri, det var sannelig lurt du! Har sånne søte ènliters, passer perfekt mellom sprinklene!
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 at jeg ikke har tenkt på dette før! *klask i panna* skal kjøpe gullfisk i morgen!!!! da har jeg jo alltid barnevakt!!!! blir gøy med pøbb, tror du det kommer mange dit?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Næ. Blir nok bare vi. *laaaangt utpå bøgda* Men vi kan vel sette hæla i taket og tenner'n i tapeten vi?
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 hehe *gnir seg i henda* men da spørs det om vi må overnatte på pøbben? *nekter å kjøre hjem etter hæla i taker og tenna her og der*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 Den har lang fin sofa rett ovenfor baren, kan jo være en utmerket plass å campe. :-D *så får eg en å våkne med* hihi, å en dram å starte lørdagen på. Ushj. :-p
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 høres ut som en fin plan! pakker med tannbørste jeg, er så ekkelt med pøbb-belegg på tenna når man skal ta morrasdrammen:-) straks i farta!:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2008 Pøbb-belegg faktisk, ler så jeg rister! Hehehehe
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 jammen er jo det jo, belegg etter øl og vin og chilinøtter, usj føles nesten som plysj! :-D men du, rart ikke noen fler melder seg og vil være med???? ligger jo an til å bli en herlig pøbbtur!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2008 Hehe, ja fatter ikke det altså, blir tidenes fest. Og vi får ha den heeeelt alene! Næsj, får spare pøbb-belegget til søndagsmårran. Kan jo starte planlegginga i dag da!
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 kan det ha noe med at vi ikke er med? jeg skal ut i morgen kveld å jeg da, så om jeg sparer pøbb-belegg til søndag vil jeg tro det begynner å bli seriøst.....og lett synlig!! *klar for pøbb-belegg eksperiment*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. april 2008 Tror særiøst vi må ha en pøbb-belegg-rapport på søndag ja. Sånn litt utpå dagen altså. Eller mårradrammen. :-D
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. april 2008 *Etter trøtt? jeg? Neiiidahh!
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 jeppjepp klar for rapportering på søndag, har både målebånd og tommestokk for måling! takk for følget så lenge, kose deg i morgen, nå skal jeg køye:-) natta
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. april 2008 Juppjupp, bevæpner meg med målebånd og skrape. Ditto, nattinatt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå