Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 De har vorspill og det er for såvidt greit det. MEN de har anlegget sitt rett over soverommet til småen på 4 mnd... Føler jeg ikke kan gå ned. Da blir det vel bare vondt verre. Skru ned for å så "glemme" seg og skru enda mer opp igjen og jeg blir gatas bitch.... Hvordan hadde dere reagert??
Anele&Solstråla Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Er ikke så lett å vite hvordan man skal reagere... Hadde det et par leil. bortafor min forrige helg..Og det var skikkelig dunking på soverommet.. Vesla på 5mnd sov som en stein hun:) Jeg lå og banna og sverta fordi jeg ikke fikk sove, tenkte på at nå ringer jeg snart politiet osv. men sovna i tankene da:)
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Kunne nesten trodd vi bodde på samme plass. Leilgheten skrått ovenfor her har full fest. Tutta mi sover, men jeg gidder ikke legge meg for jeg vet at jeg kommer til å irritere meg grønn på hele festen
Kvitrebekk Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Hvis det er en engangsforeteelse så ville jeg nok ikke sagt noe. Så sant de ikke holder på utover natta. Men dersom dette er noe som gjentar seg gang på gang så ville jeg nok tatt en prat med dem. Man kan jo ikke ha det sånn hele tiden. Det er vel faktisk også en del regler på dette området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå