Giinaღ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Iallefall er mensmurring vanlig. Kjennes ut som mensen skal komme Spennende... tihii... når er IKM? Tror jeg kjente murringene starte 5-6 dager før IKM sist jeg var gravid.
Nim83 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Det ligner litt på mensmurring, men på en side av gangen. Og på mer konkret sted. Sikkert ikke så lett å skjønne da;-) Murringene har jeg kjent i 5 dager kanskje.,. Ikke reg alt så nøye, redd for å tenke altfor mye. SKulle hatt mens senest på man,!
VenterJuniBaby!! Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 åh, akkurat som jeg skulle sagt det selv... jeg skulle hatt mensen 26 mars, men den har enda ikke kommet. jeg kjenner også en del mens smerter. men vanligvis kjenner jeg aldri noe før jeg får mensen! men har vært litt deppa i det siste, så har ikke orka å teste enda, men bør vel kanskje gøre det snart! hehe... men er så redd for at den skal være negativ
Nim83 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Det er såå nervepirrende og vanskelig dette her! Hjelpes... Jeg skifter fra å være 100% sikker på at jeg er gravid til i neste øyeblikk tenke at jeg absolutt ikke er det... Håper bare testen imorgen tidlig er POSITIV! Klarer ikke å vente til søndag.! Kjenner vel litt ekstra etter og da kan man jo bli tussete av bare det! Hvor lenge har du prøvd? Krysser fingre og tær for at du får positiv test om du tør å ta den;-)
VenterJuniBaby!! Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 vi brgynte å prøve i desember, så er ikke så lenge da! men i mars skulle vi ha en pause i prøvinga, for følte den tok litt overtaket på oss! hehe.. men når mensen ikke kom, og vi tenkte tilbake, så hadde vi masse sex rett rundt EL...så kan jo hende da! hehe jeg må nok snart teste, men blir så lei meg hver gang den viser negativ... masse masse masse lykke til!!! :) krysser fingrer, tær og alt som er for at du får positiv test! hold med oppdatert da
Nim83 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Testet positivt idag jeg;-) hoi hoi! er sååå moro! har såå mange tanker i hodet.! svever litt nå! Vi har vært kjempe heldige.. Har ikke bevisst prøvd, må ha hatt kjempe flaks.. Glemte bort alt sammen da vi var på påskeferie, kom på el etter ferie,... Søren der gikk den sjansen! Men det har vært en ivrig svømmer til stede tenker jheg!
LabbogLine Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Helt vanlig med murring i eggstokken ved graviditet:) Det er det gule legemet som produserer hormoner, og det kan enkelte jenter kjenne sa gynekologen min. Gratulerer så mye med positiv test:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå