Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ja, jeg har da klart å hive meg på rokkeringbølgen som har versert rundt her inne på DiB. Hentet min på posten i går og har rokket litt i dag. Er ikke så flink enda men øvelse gjør mester mener jeg at jeg hørte noen si? hehe Men så morsomt det er da! Og kjenner det allerede i magemusklene selv om jeg kanskje har klart å rokke maks 10 minutter tilsammen! Blir spennende å se om jeg går fort lei eller om jeg klarer å trimme magen litt med den :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Så artig! Jeg har ikke fulgt med, men har sett x antall innlegg om rokkering. Du får si ifra om det har noe for seg så kanskje jeg kaster meg på jeg også :-) Jeg har jo kjøpe en annen magegreie da, men jeg skal bare skal bare, så er det plutselig leggetid.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 God ide til morsom trening. Du får holde oss oppdatert og si hvor lenge du holder deg i gang etter hvert da. Jeg er bare på dette forumet jeg så jeg får ikke med meg noen andre innlegg.
Endelig ny spire i magen Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Samsyn! Hvordan går det med rokkeringen? Jeg sitter å ser på norske talenter nå... fy flate så den lille gutten med rokkeringene? Regner med at vi kan se du gjør noe lignenede i morra kveld..he he
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Hehe blir nok ikke så flink med det første nei :-) Men blåmerker har fått en annen betydning da....svartmerker kaller jeg det jeg har fått... det anbefales at man bare skal rokke 2x2 min hver dag de første 14 dagene, men jeg tar helt av nå...er jo så innmari gøy! Har gått ned 1 kg siden mandag, men den kommer nok tilbake og vel så det i morgen hehe Og så er jeg jo med på dytt.no via jobben, så motivasjonen er på topp :-) Kan jo ikke svikte laget...så har som mål å klare minst 10500 skritt på skrittelleren hver dag, har klart det så langt iallefall :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 Klarer forresten å rokke leeeenge av gangen nå.....10 - 15 minutter iallefall før jeg stopper den selv :-)
Millapril Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Har fått med meg at rokkering skal ta den kjipe magen på rekordtid...men har ikke testet enda. Fikk prøve hos en kamerat, og den var VOND! Den hadde sånne riller på innsiden, og jeg hadde nok også blitt gul og blå og svart. Dessuten var jeg skikkelig dårlig til å rokke...ikke som før gitt... Men vurderer å bestille en og kanskje få bort litt mage. Han hadde bestilt fra: http://www.surprise.com/occasion/christmas_past/hula_hoop.cfm Har du en annen side Samsyn?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2008 har gått inn 2cm på magemålet og det samme over rumpa på 1 uke :-) Kjøpte min herfra: www.sports-hoop.com Ble vel rundt 300 kr inkludert frakten så det ble ikke noe toll på den :-) Kjøpte den som er 5lb jeg har ALDRI fått til rokkering tidligere, nå går det så det suser og blåmerkene kommer hehe.....men ikke så vondt lenger nå da :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Da har du jaggu klart å overtale meg til å kjøpe en også hehe. På tide med litt vårrydding i den fraflyttede hybelen ;-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Hei. Ble litt inspirert jeg. Lurer ¨på om jeg også skal bestille en.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Hmm da er den bestilt. Da får vi ha konkurranse etter hvert og telle runder, he he.
Millapril Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Juhuu! Da har jeg også bestilt. Gleder meg til å komme igang og kanskje få litt mindre hybel snart...håpe håpe. Vi reiser jo tl syden om 2 mnd!!!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Jeg vil være med på Rokkering feberen.. Jeg har faktisk en liggende fra storeM sine dager som RS turner.. Og det varte jo i nøyaktig 4 mnd, så den er praktisk talt ikke brukt.. He he.. Da kaprer jeg den, også får vi se om jeg blir flink til å rokke jeg også..
smurfen :o) Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Dette hørtes veldig fristende ut og bli med på. Et spørsmål. Er det det samme hvilken type rokkeriung man bruker eller må man ha denne spesielle? Hvor lang tid tok det før du fikk den? Jeg vil gjerne bli kvitt hybelen, så raskt som mulig )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. april 2008 Så gøy at flere blir med :-) Jeg tror nok at det fungerer med vanlig rokkering også, men litt av poenget med den jeg har er at den er ujevn på innsiden og veier litt. Da masserer den mer og siden den veier litt så blir det litt tyngre massasje enn vanlig rokkering. Fikk vel min ca 1 - 1 1/2 uke etter at jeg bestilte, men har hørt om andre som har fått sin på bare et par tre dager....kommer nok litt ann på postgangen. Anbefales virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå