Nim83 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei. Mitt første innlegg her! Jeg venter i spenning på å få bekreftet om jeg har blitt gravid! Pleier å ha syklus på 25-27 dager, nå er jeg på dag 33!!! Har vært på ferie i Roma, tok tester der. På ettermiddagen ingen utslag, neste morgen svak strek, Italiensk bruksanvisning!!. Tok test i dag på dagen (etter mye drikke;-) neg. Venter og venter på å ta test imorgen tidlig.. Håper så indelig, for det hadde vært så deilig om alt har klaffet allerede... Sluttet på pp i jan.! Håper noen kan hjelpe meg i spenningen min!
Giinaღ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Heisann og velkommen inn hit Vet akkurat hvordan du føler det helt i starten av prøvingen. Det er ulidelig spennende. Hvis testen i Roma var svak positiv ville jeg vel tro at du faktisk ER gravid, da. De sier jo en strek er en strek, og at det er morgenurinen som inneholder mest hcg... i og med at du testet midt på dagen etter masse å drikke så KAN jo det være forklaringer på at den ikke var positiv!?!? Husk bare på at psyken også kan utsette mensen... hvis man tenker for mye på å bli gravid kan faktisk mensen bli forsinket. Men høres jo veldig lovende ut i ditt tilfelle, da. Masse lykke til!!!!
Nim83 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Takk for svar. Det hjelper! Vi har ikke satt aktivit i gang med prøving enda engang.. Så har ikke vært så fokusert på det... Har aldri hatt forsinket mens før. Alltid stabil syklus uavhengig av p-piller.. Hadde kvalme i forrige uke, altså før mensen skulle ha kommet, ikke så mye denne uken. Hmm, redd for å tenke for mye og at kroppen spiller meg et puss med å utsette mensen,., Men så lenge a gitt... Hehe! Hva er din situasjon Giina!? Spennende å høre!
Giinaღ Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Men iallefall veldig spennende Krysser alt jeg har for deg. Jeg er i min 1. pp etter MA i desember og ønsker veldig gjerne en ny spire som skal SITTE denne gangen hehe. IKM om en uke. Du kan være veldig glad dere er avslappet i forhold til dette. Det er da man gjerne lykkes
Nim83 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Krysser alt for deg også, at det setter seg en spire godt fast denne pp.! Hvor tidlig tester du!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå