Gå til innhold

mannen min dusjer 1-2 ganger i mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og så klager han på lite sex!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst??!!! Men går ut fra at han iallfall vasker kroppen sin med en klut oftere da? Eller???

Skrevet

haha, det tror jeg ikke på! Hadde spylt han med hageslangen om det hadde vært tilfelle, evt "miste" et beger med såpe på han :-D

Skrevet

Hvorfor kan ikke du bare ta en prat med han å si at du ikke er intresert i sex om han ikke tar seg en dusj? Og hver gang han tar seg en dusj skal han få sex som belønning etterpå.

Faen heller, jeg ville ikke rørt han om han dusjet 1-2 ganger i mnd.. det er jo ekkelt! Om man vasker seg med en klut hver kveld så blir man likevel ikke helt ren...

Skrevet

mannen min hadde ikke kommet nær meg om han ikke dusja, sex eller annet...........

Syntes at selv når han vasker seg med klut så går ikke all lukt ordentlig bort.

Her dusjer han hver kveld før han legger seg og noen ganger om morran når han står opp

Skrevet

Høres ut som min x det.... :) og vet du hva????

Jeg kastet han på hodet ut jeg, for det var ikke noe hjelp i å prate med han om det heller...

Fysj og æsj! SÅnt ville ikke jeg ha i hus. Jeg selv dusjer både morgen og kveld, gjør jeg ikke det så føler jeg meg skitten.

Skrevet

Var han sånn når dere nettopp hadde blitt sammen?

Sånne ting kan komme fra andre ting. Tenkte depresjon?

'Hvis ikke det er noe sånt, så må du ha guts til å si fra til han.

Skrevet

hahaha æææææsj!!!!! hadde ikke fått borti meg hvertfall!!!!! se for dere den dingsen hans da hvor inngrodd den må være *blæ*

kom deg bort fra han, eller bruk høytrykkspyleren! ;)

Skrevet

Æsj!!!! Hvorfor dusjer han så sjeldent???

Så uhygenisk! Kjenner jeg blir skikkelig kvalm!

Kanskje jeg som er manisk renslig,men har ikke gubben dusja hver dag,særlig når han har vært på jobb,så kan han glemme å ta i meg!

Hadde gitt han et ultimatum hvis jeg var deg.Enten dusjer du eller så kan du stikke!

Skrevet

haha, det er faktisk helt sant. eller hvertfall 2-3 ganger da.. jeg synes man bør dusje hver dag, det er ikke krise om det blir glemt én dag. nettopp derfor han ikke får sex mer enn et par ganger i mnd.

jeg har sagt det til han, og sier at han ikke får sex før han dusjer. går ikke inn..

han vasker håret separat, og stellet sitt i vasken. går jo raskere å ta en dusj.

da vi ble sammen og flyttet sammen, dusjet han ca hver dag. tror ikke han har depresjon, han er bare lat. han sier "tar det i morgen.."

Skrevet

Jeg dusjer kun annen hver dag. Noen jeg kjenner dusjer hver uke, vi har et overdrevet krav til renhold i vårt samfunn og det er ikke bra for hud og hår. Så lenge det ikke lukter kan man vel ikke klage???

Skrevet

man skal helst ikke dusje hver dag pga det ødelegger det naturlige beskyttende fettlaget på huden og bakteriefloraen i underlivet...jeg dusjer hver annen,kanskje tilogmed hver tredje dag,kommer an på aktivitetsnivået...vasker meg ellers med bare varmt vann evt intimsåpe hver dag i ansiktet,under armene,brystene,underlivet og på føttene...hendene er det som blir hyppigst vasket,slik det skal være...

kjenner til de som gjerne dusjer tre ganger om dagen...morgen,etter trening og kvelds,det er faktisk ikke bra..om man trener holder det med den dusjen du tar etterpå,to dusj utenom er ikke bra!!!

Skrevet

Jeg er atopiker med litt eksem og har fått beskjed av hudlegen om å dusje bare 1-2 ganger i uka og vaske meg med klut ellers...

Men det kunne virkelig ikke falle meg inn, føler meg overhodet ikke rein da. Men dusjer bare en gang om dagen da, skal jeg trene på ettermiddagen dusjer jeg ikke om morgenen f.eks, jeg planlegger dangens dusj i forhold til hva jeg skal. Og jeg bruker ikke såpe hver gang....

Skrevet

Forskjell på 1-2 ganger per uke, enn 1-2 ganger pr måned.

Det er faktisk grisete.

Skrevet

...spesielt hvis han har et hardt arbeid som krever mye av kroppen...

Skrevet

"så lenge det ikke lukter kan en ikke klage"

jo, han lukter!!! han stinker etter 1 dag. ikke er han atopiker heller. det er jeg derimot, men jeg dusjer mer enn 1 gang i uka fordi :)

Skrevet

Uff!

Enn om du allierer deg med noen han respekterer høyt, til å hviske han i øret at han lukter gris??

Skrevet

Eksen min er slik! Han gadd ikke å dusje, for det var så utrivelig på badet. Halvveis oppussa, og han gadd ikke å gjøre det ferdig! Da jeg oppdaga at han faktisk gikk tre uker uten å dusje, men bare brukte klut, gikk jeg på dagen!! ÆSJ!!! Han hadde ei datter også da, og hun er vel sju nå, og da hun var hos han i to uker bada hun ikke en eneste gang! Jeg blir kvalm når jeg tenker på at han stappa den skitne kuken sin inn i meg!!!!! BLÆÆÆH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hadde det vært min mann hadde han ikke fått lov til å nærme seg senga min. Derimot er det heller ikke snakk om at man trenger å dusje flere ganger om dagen heller, så lenge man tar og vasker seg med en klut.

Min mann ristet på hodet av dette og lurte på hva det var med han, syk eller gal?

Jeg dusjer aldri mer en engang om dagen og da planlegger jeg utfra det, skal jeg trene dusjer jeg etter den og så tar jeg en klute vask om morgene før jeg drar eks jobb.

Skrevet

Hmm, en tanke som slår meg.. - kanskje veldig negativt tenkt, men... kan det være han har en elskerinne, og dusjer i den forbindelse uten at du vet det?

Jeg synes bare dette virker litt merkelig...

Skrevet

Høres ut som min ex det..

Han måtte jeg regerett true i dusjen.

Hendte jeg tok klærna hans og puttet i vaskemaskinen før han sto opp, så jeg var sikker på at han ikke tok de på igjen..

nå blir jeg skakkelig kvalm ved tanken på de 3 årene vi var sammen.

Glad vi ikke fikk barn samme.

Skal oxo sies at det gikk et år som vi ikke hadde sex i det hele tatt.

ÆSJ

Skrevet

Men dere som har hatt sånne menn;visste dere ikke at de var sånn før dere flytta sammen?

Skrevet

Jeg gjør også som deg! Ikke noe poeng i å overdrive.

Skrevet

Min mann var også veldig urenslig av seg. I begynnelsen visste jeg det ikke fordi jeg var ukependler, og hver helg jeg kom hjem var han jo ren og pen og hadde rene klær. (Han dusja hver fredag etter jobb) Når vi flytta sammen og det liksom gikk opp for meg at han dusja 1 gang i uka og bytta undertøy og klær 1 gang i uka begynte jeg ganske tidlig å klage å ta mine forhåndsregler.

Jeg har mått gå så langt at jeg har laget en avtale med ham om at han skal dusje minst 2 ganger i uka. Heldigvis går han med på det.

Ellers finner jeg frem rene klær når jeg bestemmer at de er skitne. Kaster håndklær, sengtøy, undertøy og klær forøvrig til vask når jeg bestemmer at de er skitne.

Han vasker ikke alltid hendene bl.a etter at han har vært på do pga han har jo ikke bæsj på hendene..... Jeg skriker høyt hver gang om hvor ekkel han er osv osv. Han vasker dem oftere og oftere.

Hvis det går lenge før han dusjer så finner jeg en egen dyne som jeg legger meg under i enden av senga og han får ikke komme under eller ta på meg før han har dusja OG jeg har skifta på senga.

Alle disse tingene har ført til at blir vant med det og at det skal være sånn. Alt blir en vane og en rutine.

Skal jo bare si at jeg kjenner foreldrene godt etterhvert og ser jo hvor denne urensligheten kommer fra.

Jeg vil ikke at det skal smitte over på våre barn, og har jobbet iherdig med dette i mange år nå.

Skrevet

Synes det er helt utrolig. Dere må fortelle mennene at de må dusje????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...