Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skreller en banan, en pære og et rødt eple (de er litt søtere) og tar det i blenderen/mikseren. Da spiser han som en helt =)

Noen ganger har jeg havregryn oppi hvis han får det som lunsj. Det syns han og er knall =)

Enkelt, kjapt og godt =)

Skrevet

Tusen takk for svar! Det skal jeg jammen lage:)i stedet for å kjøpe støtt. Du tilsetter ikke noe veske? Og kan den fryses?

Skrevet

koke golden epler veldig myke i litt vann til det nesten er konsumert. Ha i blender med litt kanel. Kjeeeempe godt - server gjerne lun.

Skrevet

Trenger ikke tilsette væske. Det er en del fruktsaft så det blir akkurat passe konsistens på det =) Hvert fall hvis du bruker pærer. Kjøp epler som er litt godt modne, da er de ikke så harde i blenderen.

Hender jeg lager litt ekstra store porsjoner og fryser de ned i middagsglass som jeg har tatt vare på. Går kjempefint, bare ikke stapp dem helt fulle. Kan bli dumt når de fryser ;o)

Skrevet

jeg koker eple og pære i så lite vann som mulig. Kjøre de i stavmixeren til de er helt purè. Siden sønnen min bare er 7 mnd og ikke takler klumper enda, så skreller jeg frukten før jeg koker den. Men siden mesteparten av vitaminene er i skallet - så kommer jeg til å ta det også med så snart han er moden for litt biter. Skallet lar seg nemlig ikke mose like godt som fruktkjøttet.

Ingen problem å fryse fruktpuurèen, jeg fryser den i nestleglass - for de har jeg nok av!

Kokevannet bruker jeg til å blande i grøten. Naturlig søtt og næringsrikt. Det kan også serveres som drikke!

Skrevet

Da skal jeg jammen prøve det i morgen:) Tusen takk

Skrevet

Jeg moser banan med en gaffel, og så har jeg brukt hvitløkspressa til å mose pære med. Raskt og enkelt :-)

Skrevet

Noen middags tips??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...