Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 fyyy venter på mannen han kommer ikke for kl2 om natta
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Trodde det var våren som hadde spillt deg et lite puss jeg nå Hehe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg ville nok lukta på den snabelen når han kom hjem:-)
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Hvis du er så nysgjerrig på hva den lukter, så kan du jo sjekke det opp selv Drypperten... Du har jo begynnt å få avsmak på kvinner, så det er jo en god start for deg dette Mohahahaha...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg trenger ikke å lukte tjukka:-) jeg ser folk i øynene om det lyser dårlig samvittighet samt at jeg har en usedvanlig kraftig luktesans!! lukter jo tricomonasfitte på 20 meters avstand og candidadåse på 6 meter!!! kan si det sånn at 17 mai er en forferdelig dag for meg:-)
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 * sørger for at russen kidnapper drypperten natt til 17.mai! * Dette året blir den ikke forferdelig, den blir J.....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Jææææækkkkkkkk..... Her slipper ikke russen til en gang:-)
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Ikke det..... Du er jo trønderstadenssvar på Thomas Rocco Hansen du, så russ er nok fritt vilt..... Er jo ivrige russejentene til å vise frem F******, og du har jo vært veldig opptatt av FITTER i det siste * Oi... Nå kom Styggeordet. Oops, nå blir ikke Hannah glad *
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Hannah liker ikke ordene:-) jeg lever og ånder etter dem:-) Thomas er bare en liten pingle i forhold til meg:-9 Jeg trenger ikke å skrive kontrakt for å få meg dame:-)
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Får deg ikke dame du..... Du skremmer dem bort med fobien din, men mannfolke ser jeg står ivrig utafor døra di nå...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Så det er du som er den feite kjærringa som henger å sikler over hekken min på dagtid?? Dhøøøø.. jeg skremmer ikke damer.. jeg stiller bare store krav til hva som skal og hva som kan kalles for ei dame:-)
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Og med de kravene der, så blir det kun stående igjen jenter under den seksuelle lavalder...... Fy for en gris du er!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Helt feil tjukka... med de kravene der så slipper jeg unødvendig mas fra ubrukelige kjerringer:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Jeg venta og sovnet .men våknet tidlig og så jeg begynte åååååååååå så deilig .det ble mer i kveld .jeg har fått sexlysten igjen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå