Piipii Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har erfaring med den? Har en liten gutt på 8 mnd som sliter med magevondt og jeg har litt mindre melk enn vanlig. Så kjøpte denne teen i håp om at problemene våres skulle løse seg, men så sa en venninne av meg at den ikke hjalp på hennes barn eller produksjon........ Noen som har erfaringer med denne teen, og kan jeg gi litt til han også?
Lykkelig g~g~j Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 jeg har brukt den, må si jeg ikke merket noen ting i det hele tatt på melkeproduksjonen. Ikke merket jeg noe på andre ammeteer jeg harprøvd heller. MEN... du kan prøve kloster sin fenikkel te.. den drakk jeg og virket veldig bra på lillemannen sin mage .. den kan du også gi han i små doser også ... lykke til!! )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg har brukt både amme-te'en og kolikk-te'en, og begge hjalp på mageknip her i gården. Brukte den da snuppa var under 3 mndr. Vet ikke om det hjelper like godt på så pass store babyer som 8 mndr. Aner ikke det, men hjalp oss ihvertfall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå