Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Mannen min lusker rundt her innimellom, ahn har også eget nick og slikt. Skriver aldri no da...
Gjest dagdrømmer Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Nei, de må være ganske så diskrete... men noen må det jo være. Masse inside information her! eller kanskje det er for mye informasjon for dem;-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Gubben har vært her et par ganger, endte som regel med at han ble bannlyst... =) Flink å erte på seg folk han ja.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Min er på en pappaside istedet. Tror ikke han orker jentefjas. Nok med mitt fjas:)
Carnivale Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Yderst få...min mann sier det er for mye kjerringpreik her, og det holder jeg med ham i Menn som holder til på Skravle..? Litt lite mandig spør du meg
Gjest dagdrømmer Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 he he, finner ikke min mann her heller nei, men tror ikke han har vært innom og kikket en gang da. Han bærer over med meg... Men det er jo litt kult at det finnes noen som tilogmed skriver litt, det er alltid bra for miljøet at det er litt blanda. Blir litt mer bredde i svarene da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå