Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt alltid feil str fant ut en link hvor jeg kan finne ut riktig str men kan jeg stole på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha dratt å blitt målt i en undertøysbutikk jeg :) da får du garantet vite riktig str.

Jeg har prøvd noen sånne kalkulatorer på nett på morro (vet hvilken str jeg må ha) men de var feil alle sammen.

Skrevet

Går jo an å google litt mer da og se om det blir bekreftet et annet sted. Det 'sikreste' er kanskje å spørre i en undertøysbutikk, de måler deg og da får du hvertfall riktig størrelse.

Skrevet

Vet ikke om du kan stole på det, men jeg vil også gjerne prøve dette, hint-hint ;)

Skrevet

Jeg ville heller ha dratt til en undertøysbutikk og fått eksperthjelp.

En feil BH kan ødelegge både kropp og utseende

Skrevet

Husker ikke helt hva den butikken jeg målte meg i het, men de har spesialisert seg litt på bh`r i store str :) prøv å google undertøysbutikker i Oslo.

Hvis ikke så vet jeg at la senza også måler, den finner man blandt annet i bogstadveien, på byporten eller i en sidegate til karl johan (ved der cecilie melli har showrom).

Ellers har jeg vært fornøyd med den undertøysbutikken som ligger ved tante pose på cc vest :) de har utrolig mye fint undertøy og super service!

Skrevet

hvor i oslo jeg kan måle?

Skrevet

takk takk. jeg skal ta en ur til la senza .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...