selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 ingen som gidder dibbe med ei ensom selfangerkjerring ikveld? Her roper jeg og styrer på dere kveld etter kveld, og får ZIP og NADA igjen... *snufs*... hvor er de JEG bruker rope på? tillab? vampyren? mayaya? nei, du er på jobb ja, det stemmer...
Gjest irismor Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Er det ingen som er "glad" i selfangerkjerringa i kveld ;-) Stakar deg *trøstetrøste*
Monajenten Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Siden du ikke gidder å rope på meg, går jeg heller ut og høster pengetreet mitt.......;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan sette deg på vent til jeg er ledig. Høres greit ut?
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 jøss, bærer ditt frukt allerede? Jeg har så smått begynt å gi det opp, vi har bestemt oss for å så karse istedet...
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 hohho det er en ok trøst i hvert fall Har du ventemusikk?
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 du ropte ikke på meg heller så.. *tusle fornærmet tilbake*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Bare vent, skal finne noe passende! Hahah:)
Monajenten Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Bare såvidt. Tror det har vært noen katter eller fugler og spist av det, for det foreløpige pengene er halvspiste og ubrukelige. *skynder seg og henger netting rundt*
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 var jo et eksempel da... dere kommer fram i lyset nå når jeg roper ja! Men MEG kan dere ikke rope på! Så det er nok jeg som bør være mest fornærma her *fnys*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Sånn.. Da har jeg funnet passende musikk, står til nicket mitt.... Et Vål'enga i blått og rødt - vi elsker dette laget, det er et kall fra du blir født - til du blir tatt av dage. Så hev din røst og støtt ditt lag - så får du se en vakker dag, At Engas faner svever stolt - høyt over alle andre. Et Vål'enga i blått og rødt ...................... Vål`enga - du er min rellion, en av en million - stolt gammal tradisjon. .................. Vi er Enga, vi er Enga - vi er Enga - Vål'enga. Vi er Enga, super Enga - vi er Enga - Vål'enga. Vi er 'Enga! ...................... Syng høyt, syng Våler-enga - vi ofrer alt og gjør det vi må. Syng høyt, syng Våler-enga - ingen skal få stoppe oss nå. Syng høyt! Syng Vålerenga! ...................... Se den blå-røde armeen marsjerer - full av selvsikkerhet og forakt. Alle veit at vi Norge regjerer - for oss finnes det ingen overmakt. Se den blå-røde arméen marsjerer ...................... Så stolt - så Vål'enga Så stolt - så Vål'enga ...................... Kjære gud, er himmer'n et sted for oss? Er en fri for Lillestrøm, Brann og Moss? For hvis det i himmelsenga, finns øl og Vålerenga, Da er vi klare når som helst - alle vi som er Enga frelst. Kjære Gud Gi alt for Vål'enga ...................... Fra Oslo øst til Hammerfest - i London, Wien og Budapest. På alle verdens kontinent - er Vålerengas rykte kjent. Så syng for full hals Vål'enga, blå røde farger vaier da, Det finnes kun ett fotballag - som fyller oss med velbehag. Fra Oslo Øst til Hammerfest Et Vål'enga i blått og rødt ...................... Åå Enga, å å å å åå Enga, å å å å. En klubb med stolthet og ære - deg trofast vi alltid vil være. En klubb med stolthet og ære ...................... En by, ett lag, ett Vål'enga - hurra, hurra. En by! Ett lag! Ett Vål'enga! ...................... Du kødder ikke ustraffa med Vål'enga, du kødder ikke ustraffa med oss. Du slenger ikke dritt om Vålerenga - og gjør du det, kom uttafor og sloss. Vi vil forsvare klubben vår til siste mann - et øye for et øye, tann for tann. Du er mitt Vål`enga - vil alltid trofast være, forsvare klubens ære - Vål'enga. Du kødder ikke ustraffa med Vål'enga! ...................... Du er mitt Vål'enga, mitt kjære Vål'enga. Du gjør meg lykk'lig - du gir meg alt. Deg vil jeg følge, vi svikter aldri - før siste Vål'enggutt har falt. Du er mitt Vål'enga, mitt kjære Vål'enga ...................... Da vår forening kom til verden - da jubla alle unntatt Lyn, Da smalt det fra den største nerden - nå er vi kun nest best i by`n. Når sola skinner over Enga, da virre garantert bli fest, Da får du valuta for penga - for vi vil alltid værra best.
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 hva er det med folk og fotball egentlig... *ristepåhodetoghimlemedøynene*
Gjest Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 *Klemme på vålerenga12_& Daniel* Flotte sanger!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Hey, det er liksom meg da. Du prater med Vålerenga. Har´ ru glemt det?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 *klemme-tilbake-og-hoppe-opp-og-ned* ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. april 2008 jeg vet da at du er fotballfan Syns bare dere er en rar gjeng. Søte, men rare.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 Jeg og er her - hadde du ropa på meg.. )
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 4. april 2008 ja så DER er du ja, din overløper! *fnysepåtillab*
Gjest Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 Nett trøbbel... Av og på og av og sånn, samt spyende unge (myyye bedre nå asså) Så jeg tror jeg skal lalle snart faktisk!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #24 Skrevet 4. april 2008 Danser i gledesrus, Enga vaaaant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå