Gå til innhold

Ja til mer samisk rap!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var skikkelig stilig med samisk rap! Ble ikke helt det samme med den norske refrenget, men på samisk var det bra:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble enda tøffere med norsk refreng da ;)

Skrevet

Rå stilig! Håper de gir ut cd snart!

og ælgjakt i namdalen.. hehe synes den å var stilig.

Skrevet

Hurra!!! :-D

Skrevet

enig!! samisk flyter så godt! gjør seg i rapping!

Skrevet

samisk er kult. skulle ønske vi lærte samisk istedetfor å ha både bokmål og nynorsk.

Skrevet

Mulig det var stilig (det synes ikke jeg), men at det hører hjemme i en Talentkonkurranse synes ikke jeg. Sammenlignet med hva flere andre presterte og som faktisk krevde mye øvelse og talent på et helt annet nivå enn å synge eller rappe, så mener jeg begge de to som gikk videre ikke skulle ha gjort det.

Hadde nesten inntrykk av at samerap'en og den lille jenta var omvendt diskriminert i forhold til andre. Dvs at halvparten virket som de stemte på samerap'en fordi de var samisk (=å rappe på samisk var stilig, originalt ol), ikke fordi det var så fantastisk talentfullt. La oss si at de hadde oversatt alt til norsk, - hvor talentfull hadde folk syntes det har vært da? Mens når det gjaldt den lille jenta, fikk hun minst halvparten av stemmene BARE fordi hun så så bedårende lita og søt ut......

Skrevet

åhhhhhhhhhh nei. tragisk - sorry!

synes hun lille på 7 er søt og flink, men jeg heitet på de sjonglerende gutta også burde jo hun vidunderungen fra kvitt eller dobbelt kommet videre....

Skrevet

enig med deg om den lille jenta. synes det burde være aldersgrense på sånne konkurranser. små barn har ikke noe på sånne steder å gjøre etter min mening. det presset kan de vente med til de er voksne nok til å takle å bli gjenkjent, få krav stilt til seg osv.

Skrevet

Syns hun jenta på 11 år med fela var rå jeg da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...