Bellen^2 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei hvor tiden går, igår var vi på 15 mnd kontroll med småtten. Jeg er den stolte mamma til en pjokk på rett under 10kg og 78 cm:) Han er en aktiv liten krabat og da mammaen prøvde å hinte innpå at han kanskje til tider kan være veeeeldig aktiv og bestemt, fikk hun høre av helsesøster at det var akkurat sånn det skulle være, og Sebastian smilte sitt mest sjarmerende smil til helsesøster og de to var skjønt enige:) Vi måtte vente i 20 min på "venteværelset" etter vaksinen og Sebastian benyttet hver anledning når mamma så bort et sekund til å løpe nedover gangen og inn på det første og beste kontoret han fant mens han hylte av fryd fordi han visste at mamma fulgte hakk i hel og kom til å fange han hvert øyeblikk. De andre barna satt fint sammen med mammaene sine og ventet, men ikke min lille krabat nei:) Like greit, da får mamma trimmen sin, selv om hun ikke rekker Elixia.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Oi som tiden flyr!!!! Helledussen 15 mnd allerede? Synes jeg ser han fyke rundt på helsestasjonen og hvine av fryd når du kommer etter hehe Han er jo et sjarmtroll uten dimensjoner....herlig!!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hehe artig å høre litt om hverdagen :-) Sebastian er jo en veldig sjarmerende liten kar, så at han får helsesøster over på sin side skjønner jeg veldig godt. Håper det gikk greit med vaksinen!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 15 måneders kontroll? Sukk, så fort tiden går. Han er jo herlig da som stikker av gårde. Morsomt at han liker å utforske ting da. Håper det ikke var noen bivirkninger på vaksinen. Her i gården blir hun dårlig hver gang.
Millapril Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 hehe, så søt han er! Også 15 mnd overstått allerede! Tiden går gammen meg fort! Moro at han er så aktiv, selv om det blir mer action på mamma, da
Tussi og Maja Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 He, he.. Så skjønn! Ja, vi skal nok være glad for at de er aktive, det er vel et sunnhetstegn? Her i gården løper vi enda ikke etter, for Maja trenger fortsatt en finger å holde i når hun skal gå. Men det skal hun ofte, så vi får litt rolig trim frem og tilbake i stua her..
Solstråle72 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Oi...15 mnd allerede. Tiden flyr!!! Det høres ut som han er en skikkelig godgutt og en aldri så liten luring, ja. Det blir nok mye trim på mamman fremover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå