ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jaja, ferdig dusjet og pyntet til cafebesøk med venner. Så kommer denne hersens dritten, muligens omgangssyke men forhåpentligvis bare diare. Den har det med å komme når jeg virkelig gleder meg til noe ;o( *surmuleogsettesegnedisofaen*
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 du har ikke bare nervøs mage da ? når jeg gleder/gruer meg til noe kan jeg bare sette meg på do med engang..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Tviler egentlig på det. Har vært ute med de mange ganger uten å være nervøse selv om jeg egentlig skulle ha gledet meg skikkelig. Men jeg kjenner at magen er altfor i ulage til å dra ut.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Så kjedelig da:-( Trøst deg med at det alltids kan tas igjen:-)
SaDa Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Sånn er det med meg også. Har ligget rett ut i hele dag
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Fikk informert om at det "bare" går 5 slag omgangssyke om dagen av ei som jobber på sykehuset her. Vesla har en av dem:( GOOOOOOOOD bedring!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 haha seriøst ? det er heeelt sykt her altså,bare jeg tenker på noe jeg gleder meg kjempe mye til så blir magen heeeeeelt i ulage og må bare springe på do..hahaaha ;O) da jeg var mindre spydde jeg for jeg gleda meg sånn/eller grudde meg,husker jeg gledde meg sånn til 17 mai at jeg spydde..HAHA =)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå