Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 "År er kjærlighetens prøve." a) negativt (som i at det blir vanskeligere og vanskeligere med åra) positivt (kjærligheten er sterk og tåler tidens tann) Tenker på å skrive det på bildet til mine foreldres 40 års bryllupsdag.
På vei igjen <3 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg tolker det positivt. Som at hvis de har vært sammen i lengre tid (som de jo har), så må kjærligheten deres være veldig sterk...
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Når de har holdt sammen så lenge blir det postitiv. Tolker det som at overvinner kjærligheten mange år så er den virkelig sterk og ekte.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 For meg og min samboers del vil det bety positivt. Vi har vært gjennom utrolig mye, men vi er sterke og klarer oss. Men, må legge til at det ikke er lett, men kjærligheten skinner gjennom. Bare man jobber seg gjennom problemene.....=)
bever Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 At det er det å holde ut år etter år som setter kjærligheten på prøve. Det er det som er kjærlighet - å holde ut år etter år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå