selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 For nøyaktig fire år siden hadde jeg vært i fødsel et drøyt døgn... jeg lå på sykehuset sliten og klar, og fikk petidin for å få sove over natta. Jeg var skeptisk, men ble overtalt av jordmor. Funka bare sånn passe, fikk sove 5-10min i gangen, riene var fortsatt harde, og jeg følte meg rusa og ukonsentrert. I det fjerne tenkte jeg at 04.04.04 hadde vært en kul fødselsdato.... men det skulle faktisk gå helt til 06.04.04 før jenta mi ble født... *grøss*... får vondt bare jeg tenker på det Den gangen ville jeg neppe trodd det om noen sa jeg kom til å føde enda en datter nesten tre år senere, og at fødselen kom til å gå som en drøm - knappe 12 timer fra første start-ri og bare TRE timer fra vannet gikk til jeg var tobarnsmor - et lite hjertesukk der fra en snart-fireåring-mamma som fortsatt sliter med fødselsangst og problemer med den første fødslen...
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 huff,for en lang fødsel =S hadde en på 27-28 timer jeg,og det syns jeg var et helvette.. skjønner hvordan du har det.. på et vis.. selv om jeg ikke sliter med angst.. sender deg en klem jeg snuppa..
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 og SÅKLART,GRATTIS til snart 4 åringen din=)
Mille** Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 For hele 10 år siden dro jeg på sykehuset med store smerter i høyre side. Ble innlagt på venterommet på barselavdelingen og ble til slutt satt igang. På tirsdag er det 10 år siden hun ble født. ) Slet også med fødselsangst helt til etter 2. snupp ble født 7,5 år senere. Det var en flott opplevelse.
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Så flott Det litt dumme for meg er at jeg ikke har kommet over fødselen etter eldsta - selv om jeg har fått enda en unge og strengt tatt burde ha blitt kvitt fødselsangsten by now...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå