Gå til innhold

Så rart å tenke på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nøyaktig fire år siden hadde jeg vært i fødsel et drøyt døgn... jeg lå på sykehuset sliten og klar, og fikk petidin for å få sove over natta. Jeg var skeptisk, men ble overtalt av jordmor. Funka bare sånn passe, fikk sove 5-10min i gangen, riene var fortsatt harde, og jeg følte meg rusa og ukonsentrert. I det fjerne tenkte jeg at 04.04.04 hadde vært en kul fødselsdato.... men det skulle faktisk gå helt til 06.04.04 før jenta mi ble født... *grøss*... får vondt bare jeg tenker på det :(

Den gangen ville jeg neppe trodd det om noen sa jeg kom til å føde enda en datter nesten tre år senere, og at fødselen kom til å gå som en drøm - knappe 12 timer fra første start-ri og bare TRE timer fra vannet gikk til jeg var tobarnsmor :D

- et lite hjertesukk der fra en snart-fireåring-mamma som fortsatt sliter med fødselsangst og problemer med den første fødslen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff,for en lang fødsel =S

hadde en på 27-28 timer jeg,og det syns jeg var et helvette..

skjønner hvordan du har det..

på et vis..

selv om jeg ikke sliter med angst..

sender deg en klem jeg snuppa..

Skrevet

og SÅKLART,GRATTIS til snart 4 åringen din=)

Skrevet

For hele 10 år siden dro jeg på sykehuset med store smerter i høyre side. Ble innlagt på venterommet på barselavdelingen og ble til slutt satt igang. På tirsdag er det 10 år siden hun ble født. :o)

Slet også med fødselsangst helt til etter 2. snupp ble født 7,5 år senere. Det var en flott opplevelse.

Skrevet

Så flott :) Det litt dumme for meg er at jeg ikke har kommet over fødselen etter eldsta - selv om jeg har fått enda en unge og strengt tatt burde ha blitt kvitt fødselsangsten by now...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...