Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Har endel utstyr og klær som ikke brukes, og ønsker å gi dette vekk. Ønsker å gi det til et krisesenter siden jeg setter utrolig stor pris på arbeidet de gjør. Men trenger de utstyr og barneklær egentlig, eller pleier de å ha nok av det? det er pent brukte klær og utstyr, vært brukt i noen måneder... alt nytt=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 ja!!!!!! de får jo ofte barn og damer som ikke har med seg noe...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Utstyr pleier de som regel alltid takke ja til, klær er litt både og. Du får bare ringe å høre. Var å leverte massew ting til et krisesenter for ca 1 år siden, de var utrolig takknemlige
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Det var en utrolig flott tanke, tror jeg også vil gjøre det samme etter nr. to er ferdig med alt. Gutteklærene fra Victor ser jo helt nye ut og leker er ikke utslitte om man bare har bukt det til to barn, spesielt ikke når de er så små. de blir sikkert kjempeglade for det og tusen takk for tipset:-)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg har gitt masse klær til et krisesenter i Göteborg og et asylmottak i Oslo. De trengte desperat klær begge steder. Krisesenteret trengte særlig babytøy...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 da skal jeg ta kontakt med dem og høre! Har masse utstyr (vogge, reiseseng osv) som er så godt som ikke brukt, og sikkert ikke blir det, pluss en haug med ubrukte og nesten-ubrukte babyklær (fikk noe helt sinnsvakt med klær etter fødsel og hadde i tillegg kjøpt litt selv...) Fint om det vi har kan gå til en god sak. Kunne jo selvfølgelig solgt det, men klarer meg uten de få hundrelappene hvis noen som virkelig trenger det kan bruke det!
Mrs. X Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Ja krisesenteret blir nok glade for det du ønsker å gi. Jeg fikk beskjed om at de trenger ALT, de innreder jo tomme leiligheter. Mange kommer jo dit tomhendt.....Gardiner, kjøkkenutstyr, lamper,klær, møbler osv osv osv tas i mot her vi bor ihvertfall. Ring de og hør!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Hm, jeg tror jammen jeg skal ta meg en rydderunde i leiligheten (vi har litt vel mange ting) og finne ut hva vi kan gi bort jeg. Jeg har for vane å kaste ting hvis vi kjøper nytt og det er jo ikke akkurat bra for miljøet. I tillegg kan jo gjerne noen andre få bruk for det... Da skal jeg bli kvitt litt ting her=) takk for svar jenter! skal ta kontakt med asylmottak hvis det er noe krisesenteret ikke trenger, men vil først prøve krisesenteret siden de "reddet" en i nær familie og barnet hennes... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå