Gå til innhold

prioriteringer - hva tenker han egentlig med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her ble det slutt mellm meg og eks for 6 mnd siden. (oi - hjelp 6 mnd allerede!!!???)

han har mesteparten av tiden bodd hos noen venner, og har ikke hatt ungene regelmessig eller slik vi har signert avtale om enda. Er kun på besøk her.

Jeg har ser frem til at vi flytter i hver vår leilighet og at vi kan tre inn i samværsordningen. Både for at far/barn forholdet skal bygges opp, men og for at jeg kan få litt pusterom...

Men det han har funnet ut nå er..... han vil reise!!! og bli borte1 eller 2 år!!!!

Hvor lurt er det? midt oppi foreldre som går fra hverandre, flytting og hele pakken? så skal han være borte i lang tid, da er ungene ca 7 og 5 år når han er tilbake... Jeg som har dem nå, var nesten alene med dem før og, så hva blir forholdet demmes når han kommer tilbake... 5 og 7 år gamle!!!

Han har liksom funnet ut at det må han gjøre nå, han har alltid hatt lyst, men aldri har han kunnet gjøre det. Nå kan han benytte anledningen til leve ut drømmen, men også få andre ting å tenke på enn meg, oss.... Han føler ikke han har noe her hjemme å gjøre - alene....

hva synes dere om dette!!!?? :-ø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...