Gå til innhold

har så vondt i magen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer nesten ikke snu meg i senga om morgen, og sliter med og komme meg opp, idag gikk jeg i posten (100m) og fikk kjempe vondt i magen:( var vondt bare og ta på den! og her merket siste uka at det gjør vondt vist jeg dytter direkte på babyen...(er sykemeldt) men er dette normalt? kan ikke huske jeg hadde det sann forrige gang... vet ikke hvordan vondt jeg skal kalle det, blanding av mens smerter og stølhet kanskje!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått liknende smerter siste uken, vondt å bevege meg, særlig å snu meg, føles som kramper/kjempegangsperr i magen, særlig på sidene. Har tatt for gitt at dette er voksesmerter eller små kynnere, så har ikke bekymret meg så mye så langt. Det er bare litt plagsomt når det står på :)

Skrevet

vet ikke om jeg egentlig bekymrer meg heller, får jeg kjenner jo masse liv å sann.. bare kjempe ubehagelig, og jeg kan jo ikke gjøre noe... idag hadde jeg kjempe lyst til og ta med meg bikkja i skogen(noen jeg har lite ork til om dagen) men etter den turen i posten skjønte jeg jo at det ikke kom til og være særlig lurt! jeg bare kan ikke huske at det var sann forrige gang, og blir deppa av og ikke kunne bidra noe her:(

Skrevet

Skjønner hvordan du har det....det er veldig kjipt, jeg har to hunder som trenger mosjon og frisk luft, men har måttet la sambo ta over "kosestunden" vår. Elsker å gå tur og være ute, men nå er det nok trim å komme meg opp av sofaen og på do på egenhånd :) Vi får trøste oss med at det er forbigående plager - med tid og stunder får vi kroppen vår tilbake! ;)

Skrevet

ja du sier noe... Har bare så dårlig samvittighet for hundene:(

sambo har ME( kronisk utmattelse syndrom) og hjelper til med de andre ungene og huset, så jeg kan ikke forvente mer av han nå.. han er sliten selv stakkar:(

det verste er bare at jeg har så sinn sykt lyst på sex om dagen å... men det sier seg jo selv at jeg ikke får:( har bare lyst til og grine egentlig:(

sorry.. måtte bare syte litt, har ikke samvittighet til og syte mer til han nå:(

Skrevet

He he, det er veldig godt å ha BiM, endelig en plass man får syte i fred ;) Jeg er også veldig redd for å syte for mye til gubben, han jobber masse for tida og må ta seg av husarbeidet - noe han aldri har gjort før...*men som det jaggu var på tide at han lærte å gjøre,he he* Sexlysten er også på topp, men siden bekkenet truer med å ta kverken på meg ved den minste kinky bevegelse, har det blitt lite action i sengehalmen..men min snille snille mann sa så fint her om kvelden: "Vi har jo resten av livet vårt å ha sex på - nå må vi tenke på helsa til deg og babyen først!" Snakk om å høre kirkeklokker i det fjerne.... ;)

Skrevet

hehehe.. det var jo fint sagt da, men samtidig tenker jeg sann her nå: jeg vil ikke ha sex senere jeg vil ha det NÅÅÅÅÅÅ!

hehe...

merklig og ha så vondt i magen, men fremdeles ha lyst på den helvettes sexen, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...