Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes det egentlig ut å ha rier? Her om dagen hadde jeg kjempe smerter i magen som kjentes ut som skikkelig mageknip. Når det var på det værste så var det vondt å puste og snakke.. Dro til føden, men innen jeg kom dit var det over, men de konstaterte 1 cm åpning. Har etter dette hatt noe av det samme innimellom, men svakere. Slimproppen gikk i går.

Kan det skje noe snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine rier har vært som sterke menssmerter, med skikkelige "tak" nederst i magen på sidene, samt nederst i korsryggen.

Andre kjenner dem mer nedover i lårene.

Skrevet

Jordmor sa mange tok feil av ''mageknip'' og rier så hun mente det var det jeg hadde hatt. haff. håper bare det skjer noe snart.. går i grunn å venter nå siden jeg hadde 1 cm åpning og slimproppen har gått.. men det kan vel fortsatt ta litt tid?

Skrevet

Ja, det kan nok hende.

Jeg ville ikke karakterisert dem som mageknip, for den smerten sitter vel gjerne litt høyere enn mens-aktige smerter?

Begynnende rier er mer en muring enn knip, synes jeg da. F.eks. opplevde jeg de første tegnene med andremann som en konstant følelse av "overbelastning" i ryggen, et stadig trykk liksom.

Jeg følte meg gåen i ryggen, rett og slett, og den følelsen satt til å begynne med høyere opp en korsryggen, så jeg trodde først det var pga for myk madrass i sengen at jeg hadde vondt...!

Først morgenen etter (8 timer senere) hadde trykket flyttet seg nedover, og begynte å komme og gå.

Både slimproppavgang og begynnende åpning er noe man kan gå med en god stund uten at fødselen starter.

Skrevet

okei. men det er vel nå sex KAN hjelpe?

Skrevet

Jepp! Sex hjelper helt klart når man allerede er modnet!

Skrevet

da blir det mye sex fremover!!! håper virkelig det setter i gang tingene her!! er drittlei av å vente nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...