Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvordan kjennes det egentlig ut å ha rier? Her om dagen hadde jeg kjempe smerter i magen som kjentes ut som skikkelig mageknip. Når det var på det værste så var det vondt å puste og snakke.. Dro til føden, men innen jeg kom dit var det over, men de konstaterte 1 cm åpning. Har etter dette hatt noe av det samme innimellom, men svakere. Slimproppen gikk i går. Kan det skje noe snart?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Mine rier har vært som sterke menssmerter, med skikkelige "tak" nederst i magen på sidene, samt nederst i korsryggen. Andre kjenner dem mer nedover i lårene.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jordmor sa mange tok feil av ''mageknip'' og rier så hun mente det var det jeg hadde hatt. haff. håper bare det skjer noe snart.. går i grunn å venter nå siden jeg hadde 1 cm åpning og slimproppen har gått.. men det kan vel fortsatt ta litt tid?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ja, det kan nok hende. Jeg ville ikke karakterisert dem som mageknip, for den smerten sitter vel gjerne litt høyere enn mens-aktige smerter? Begynnende rier er mer en muring enn knip, synes jeg da. F.eks. opplevde jeg de første tegnene med andremann som en konstant følelse av "overbelastning" i ryggen, et stadig trykk liksom. Jeg følte meg gåen i ryggen, rett og slett, og den følelsen satt til å begynne med høyere opp en korsryggen, så jeg trodde først det var pga for myk madrass i sengen at jeg hadde vondt...! Først morgenen etter (8 timer senere) hadde trykket flyttet seg nedover, og begynte å komme og gå. Både slimproppavgang og begynnende åpning er noe man kan gå med en god stund uten at fødselen starter.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jepp! Sex hjelper helt klart når man allerede er modnet!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 da blir det mye sex fremover!!! håper virkelig det setter i gang tingene her!! er drittlei av å vente nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå