På vei igjen <3 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 ...sitter foran pc'en med chips og sjokolade mens mannen legger sammen og på plass klær Så deilig å se på! Jeg har nemlig bakt dobbel porsjon med hveteboller, og skillingsboller, og havrekjeks i dag. I tillegg har jeg vasket og ryddet hele huset. Er bra at man kan sitte ned uten dårlig samvittighet en gang ibland Hvem heier dere på?
Guri Malla har to små Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Synes ikke du skulle hatt dårlig samvittighet selv om du ikke hadde gjort en dritt i dag jeg da Stå på!
Lille Ollebolle Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Misunlig!!!!!!!!!!!!!!! Jeg også vil ha masse hjemmelagde ting, rent å ryddig hus :-p Istedet sitter jeg midt i rotet, mannen jobber overtid, og har bare dårlig samvittighet...........
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Deilig:-) Kos deg med godteriet du:-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Litt misunnelig jeg også , skulle så gjerne hatt masse hjemelaga boller og annet å fylle opp frysa med, men jeg er fullstendig håpløs på gjærbakst. Et eller annet blir galt hver eneste gang. (mannen min er ganske flink da, men ikke så lett å få til å sette igang.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå