Gå til innhold

trenger innspill... mer tid hjemme!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og tenker litt på når permisjonen min er over og jeg egentlig skal tilbake i jobb.Vurderer å ta et deltidsstudie på et år og dermed være hjemme i et år til før minien begynner i bhg. Dette er både fordi d kan lønne seg økonomisk og fordi jeg ønsker å være litt mer hjemme dersom jeg får ,lighet! Når d er sagt har jeg allikevel småbarn som minien kan være sammen med slik at dagene blir mer innholdsrike....

for og i mot??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som det blir best å være hjemme, uansett syns jeg de er for små til å begynne i barnehage når de er 1. år. Så jeg er for. :o)

Skrevet

ja jeg også syntes det er veldig tidlig med bhg når han da ikke har fylt et år... også syntes jeg d er en god mulighet nå som vi har sjans og han enda er så liten og fordi i bare har 1.barn så langt... hmm... syns d e en god plan eg ;-P

Skrevet

Var hjemme selv ett ekstra år med minstetøtta, gikk fint det. :o)

Skrevet

Eneste som er minus er at gubben har blitt sykt bortskjemt av å ha hjemmeværende kone. Holder på å " oppdra" han på nytt nå som jeg jobber igjen. Er 25 % hjemme enda da. ;o)

Skrevet

hihi.. ja d har eg tenkt på om d største problemet faktisk... han kommer jo til å ha puter så store som elefanter under armene etter nda et år med "hushjelp"... ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...