Gå til innhold

hva koster Teutonia Mistral?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster 4500 kr uten bag på lilleprinsen... Skal du ha med bag o.l eller?

Skrevet

Kjøpte på Babyplaneten for ca en mnd siden og betalte 3500,- på tilbud. Det var bare den svarte med beige detaljer som var på salg.

Tror fullpris er mellom 5 og 6000,- men det er somregel kampanjer på de rundt omkring.

Skrevet

vi betalte 4500 med softbag.men det var på salg på barnashus nå i januar...

Skrevet

Spørs litt hvor du kjøper den og hva slags utstyr du skal ha, feks med bag?

I Norge er nok www.lilleprinsen.no billigst hvis du ikke finner den på tilbud noe sted. Billigere i Sverige også, feks Happyland. Eller bestille fra Tyskland.

Ser at lilleprinsen selger de til 5.500 kr med softbag.

Skrevet

oi... fysj... håpet det ikke var så mye mer enn Emmaljunga scooter, jeg ;P Så flere til 1000-1500 på finn nemlig.

Jeg falt så veldig for en farge jeg så på teutonia på happyland, så håpet jeg kanskje kunne kjøpe en ny vogn (igjen) hi,hi

Drømmer om å kunne trille gullet sittende mot meg, og litt høyere enn i dag, og en litt større handlekurv. Og så at ståbrettet til teutonia hadde lufthjul!! Wow! Klikker snart av å gå og høre på det rabalderet fra simo/brio-brettet!

Skrevet

Fullpris på Mistral med softbag er nærmere 8000,-(!). Når man kjøper en Mistral i forretning til 3-4000,- så er det fjorårets modell, som den sorte med beige inni, den er 07-modell. På vogner så har årsmodell alt å si. Det er ikke så ofte å finne kampanjer på Teutonia-vogner, på årets modell vel å merke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...