Shabby Cheap Chic Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Koster 4500 kr uten bag på lilleprinsen... Skal du ha med bag o.l eller?
Fire småtroll Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Kjøpte på Babyplaneten for ca en mnd siden og betalte 3500,- på tilbud. Det var bare den svarte med beige detaljer som var på salg. Tror fullpris er mellom 5 og 6000,- men det er somregel kampanjer på de rundt omkring.
mai mammaen til to Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 vi betalte 4500 med softbag.men det var på salg på barnashus nå i januar...
Minnie Mom Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Spørs litt hvor du kjøper den og hva slags utstyr du skal ha, feks med bag? I Norge er nok www.lilleprinsen.no billigst hvis du ikke finner den på tilbud noe sted. Billigere i Sverige også, feks Happyland. Eller bestille fra Tyskland. Ser at lilleprinsen selger de til 5.500 kr med softbag.
*ViMsA* Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 oi... fysj... håpet det ikke var så mye mer enn Emmaljunga scooter, jeg ;P Så flere til 1000-1500 på finn nemlig. Jeg falt så veldig for en farge jeg så på teutonia på happyland, så håpet jeg kanskje kunne kjøpe en ny vogn (igjen) hi,hi Drømmer om å kunne trille gullet sittende mot meg, og litt høyere enn i dag, og en litt større handlekurv. Og så at ståbrettet til teutonia hadde lufthjul!! Wow! Klikker snart av å gå og høre på det rabalderet fra simo/brio-brettet!
Ikke gravid Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Fullpris på Mistral med softbag er nærmere 8000,-(!). Når man kjøper en Mistral i forretning til 3-4000,- så er det fjorårets modell, som den sorte med beige inni, den er 07-modell. På vogner så har årsmodell alt å si. Det er ikke så ofte å finne kampanjer på Teutonia-vogner, på årets modell vel å merke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå