Lurvehette Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kjøpte ny dress til gutten min idag. På Sparkjøp! Er jeg en smålig mor som kjøpte dress til han nettopp på Sparkjøp? Han er tre år, og det er hans første dress. Dressen såg fin ut den, men kostet ikke mer en 299,- Skjorten til, kostet ikke mer en 69,- Så billig ble det vertfall.
snart mor til 3 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 smålig?? nei vet du hva altså...hehe... han er tre år,kommer til å vokse ut av dressen slik at før jul må han ha ny uansett... skal selv kjøpe dress til guttungen min på 4 nå..blir nok sparkjøp eller liknende for oss og... bortkastet å bruke masse penger på klær som enten er vokst ut av,fått hull i eller på andre måter er ødelagt etter kort tid... da er det bedre å kjøpe det rimelig slik at ungen kan være unge og herje så mye de vil uansett om de har dress eller ikke... jeg ønsker ihvertfall ikke å løpe etter guttungen vår for å være sikker på at han kun sitter på rene pene plasser, ikke kryper på gulvene eller klatrer i stativene bare pga klærne han har på... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå