nallepuh Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei! Da jeg var på do i morges kom det blod. Det var rödt og friskt. Har bare kommet pittelitt etter dette. Dette er 2.barnet og med 1, så gikk slimproppen 3dager för födsel. Men dette så ikke ut som slimproppen, ikke slimete, mer som vanlig mens... Noen som kjenner til dette? Ringte selvfölgelig jordmor som sa at det var helt normalt og at det kanskje kunne väre ett tegn på at det var på G. Ingenting å uroe seg for ihvertfall. Har vondt "i rompa" og det kjennes veldig rart ut når jeg tisser, nesten som at det kiler... Forresten så er jeg 3 dager over termin..........
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 kan jo være tegneblødinig eller hva det heter... som er et tegn på at fødselen starter snart...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg tror også at dette kan være en tegningsblødning. Min fødsel startet med en veldig(!) kraftig tegningsblødning, og tulla kom nesten to døgn etter. Men som jordmor sa til meg da, var at det like gjerne kan gå to uker etter en slik blødning, før fødselen faktisk er ordentlig igang. Ønsker det lykke til, -fødsel blir det vel om ikke så lenge uansett!
Maaaamy. Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Her startet fødselen min om natten, med bare en liten antydning til blod når jeg tørket meg. En time etter måtte jeg igjen på do og da hadde jeg ganske så kraftige blødninger. Tok en tlf til føden (traff på jm jeg hadde gått til pga ekstra oppfølging på fødepol). Siden jeg hadde så pass med blødning (mer enn vanlig mens for meg), ville de ha meg opp for en sjekk. Det var ganske vanlig at fødselene kunne starte med blødninger, så det var ganske beroligende for min del. Men jeg snakket med jm i tlf, kom min første ri også Så da var det ikke så lenge jeg var i stuss... Så fikk i hvertfall inntrykk av at det var helt normalt med blødninger. Vi bor langt unna sykehuset og har en historie bak oss som gjør at vi ble tett oppfulgt og at det skulle svært lite til før de ville ha meg inn på sjekk. Kanskje du blir mamma en av de første dagene nå da, spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå