Barnimagen2008 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei Jeg har en samboer som er spilleavhengig Dette er alvorlig, så ikke kom med råd om og forlate han osv. Jeg er ikke naiv, og vi har barn sammen. Han knakk sammen i dag og fortalte alt, har tatt opp 2 forbrukslån. Er det noen som kjenner noen vi kan kontakte for hjelp eller har lignende erfaring. Han er helt utafor, nesten litt redd for han. Jeg har vissnok tatt det pent, fodi intusjonen min sa noe var på fere.. Helt j..situasjon og vi som venter barn nr 2 Jess, jeg er mine arme råd og vi som har spart penger i lenge også Han er ute av kontroll, han trenger hjelp Please ikke kom med lange mail om deres mening, dette er nesten på grensen til utilgivelig....
snart mor til 3 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 googlet spilleavhengighet og fant denne siden.. http://www.hjelpelinjen.no/eway/default.aspx?pid=217 det ser ut som at de kan hjelpe eller gi råd for både avhengighetsproblemet og det økonomiske... Det er godt å høre at du ikke bare stikker,men faktisk har tenkt til å bite tennern sammen og komme gjennom dette sammens med han. Håper virkelig dere får bukt på problemet, og at dere får hjelpen dere trenger... Lykke så masse til!!
Barnimagen2008 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 takk, jeg er litt for voksen til og stikke av.hadde det vært utroskap hadde jeg dratt på dagen, men ikke dette, selvom det er snakk om stor sum med penger dessuten har jeg verden beste mann han har derimot et problem som han trenger hjelp med og jeg råd. vet det er mange som sliter med det samme... helt j, men...
snart mor til 3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 man gav et løfte når man giftet seg som sa i gode og onde dager.. dette er bare noen av de vonde dagene... får håpe dette er siste gang da slik at dere kanskje kan komme dere ut av den økonomiske knipa en gang for alle... forhåpentligvis er det noen med en hjelpende hånd som kan gjøre dette levelig for dere..forbrukerlån er ikke noe man burde ha,så... :S nei lykke til og stå på...dere klarer dette skal du se...må bare være sterk...
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 www.blakors.no/spilleproblemer www.jegmestrer.no du kan jo prøve noen av disse, og eventuellt ringe dem... det står at man kan gjøre dette... de vet sikkert hvordan man kan begynne å gjøre noe.... synes du er kjempetøf!! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå