Gå til innhold

one call igjen..... bindingstid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er bindingstid der?? fikk mitt nye simkort i bruk onsdag.. og i går kveld gikk alt skeis... har lest at jeg kan bruke angreretten... er møkk lei alt... kundeservice er også nesten helt umulig å få kontakt med... de skjemaene på nettet sjekker de i hvertfall ikke.. får ikke tilbakemelding derfra... kom til slutt gjennom på telefon i dag og de sa at de ikke kunne skjønne hvorfor det plutselig slutta å funke her.. og at de regna med det fiksa seg selv veldig snart...

meg i rævva!!!!!!!!!!!

vurderer sterkt å gå tilbake til netcom, få ny bindingstid der og kjøpe meg en billig ny telefon samtidig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen binding der...

Jeg er forrsten super fornøyd men one call...

Skrevet

ok. det er jo fint.

jeg har da hatt det abonementet siden onsdag, og det har jo da over halvparten av tiden ikke funka å sende sms.. og får ikke åpna for mms siden jeg ikke får mottatt sms fra dem eller noen andre.. eller sendt sms selv....

og når de på kundeservice ikke kan si hvorfor det er sånn... når de har sjekka at alt er instilt riktig.. da blir jeg litt smålig irritert...

Skrevet

Jeg hadde bytta. One call er noe dritt spør du mg. Dårlig kundeservice!!! og dårlig dekning.Mange som klager på de

Skrevet

Så sant du ikke har kjøpt telefon med onecall abonnement (noe jeg tror ikke går ann??) så er det ingen bindingtid...

Jeg har hatt onecall et års tid, og fikk ikke til mms før i mars i år, da byttet onecall nettleverandør.

Er og veldig misfornøyd med kundebehandlingen! Men er meget fornøyd med regningene jeg får! Har ikke vært over 250 kr en eneste gang....

Skrevet

ja vurderer det altså... sitter og ser på litt forskjellige abonementer... har vært såååå fornøyd med netcom i 10 år nå... hehe.. så ser om jeg finner et abonement der som er billig også..

Skrevet

ja ser at det er billig å ringe, men jeg ringer så og si ikke med mobil, fordi vi har ip-telefon så vi ringer gratis til alle hustelefoner...

så tror jeg skal klare meg med et annet abonement også..

har til nå hatt young talk med sms mania hos netcom, men det betaler jeg 400kr i mnd med.. satt nå og kikka på smart talk hos netcom. da kan jeg få meg ny telefon også.. har nemlig en sprekk i skjermen på den jeg har.... så ser snart ikke noe der..

Skrevet

Jeg ringer ikke så mye jeg heller, er mest sms. Men har altså aldri hatt så liten regning før....Hvis du skal bytte, har du sjekket om Chess abonnementene er noe for deg?

Skrevet

nei har ikke sjekket..

men om jeg nå skal bytte igjen en gang til så tror jeg at jeg skal kjøpe telefon samtidig.. synes ikke prisene på netcom smarttalk var så ille jeg...

mye billigere enn youngtalk som jeg har hatt i mange år uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...