Gå til innhold

uff.... har lagt på meg så mye....

Anbefalte innlegg

Skrevet

uke 29 og 17kilo...

utgangspunktet var 58kilo, og 172cm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vel bare meg selv å skylde på...

spiser nok litt for mye i blandt... også usunt...

men det er ikke lett å holde seg unna røyk... men nå har jeg vært røykfri i 5,5mnd... er 6,5 mnd på vei..

HI

Skrevet

Det er jo kjempebra at du har klart å holde deg unna røyken :-) Og med det utgangspunktet du hadde på vekt ser du sikkert bare flott ut nå :-)

Lykke til videre.

Skrevet

dette er nr to. la på meg 38 kilo sist.. fra 54 til 92...

var tynnere enn startvekt etter 6mnd... men det var vann... sluttet ikke å røyke da... skjønte ikke alvoret.. er 5år siden og var ung og dum...

nå er det nok mer enn bare vann... men har lyst på noe hele tiden...

slitsomt... ønsker meg mest en røyk... men unner meg nok litt for mye snop... men bare må...

uff

Skrevet

Jeg syns du skal unne deg snop og god mat. Det fortjener du som har greid å slutte å røyke!! Mange som har lagt på seg mer enn deg. De forsvinner jo fort etterpå med amming og trilling. Kos deg og ikke tenk på vekta. Tenk heller på hvor godt babyen din har det uten røyk. Synes du er kjempeflink. Stå på og lykke til videre!

Skrevet

så flott at du har kutta røyken:) når du føde førsvinner 6 kg,resten forsvinner veldig fort med 6 mnd med amming:) det blir annbefalt å legge på seg minst 10 kg og under 20 kg,men trur det er berte å legge på seg over 20 kg enn under 10:) tok av 10 kg i mitt forrige svangerskap,hadde samme utgangspungt som deg,etter noen mnd med amming såg eg direkte syk ut:( grusomt..vær så glad for kiloene dine:)

Skrevet

Hei, jeg er 28+2 og har lagt på meg 19 kg! Utgangspunktet var 55 kg og jeg er 163! En liten rund ball og alle MÅ kommentere hele tiden at jeg er så SVÆÆR denne gangen! La på meg 30 med førstemann og litt over 20 med nr to. Det gikk fort av da heldigvis!! Jeg slutta også å røyke og den første mnd gikk jeg opp 5, så fant jeg ut at det ikke kunne fortsette så jeg snudde på kostholdet og istedenfor å hele tiden putte ting i munnen når suget etter røyk kom så puttet jeg inn en tannpirker og det hjalp masse!! Jeg har uansett fortsatt å legge på meg så denne kroppen trenger nok det som kommer!

Det er supert at du har sluttet å røyke, og jeg er overbevist om at du ser skikkelig flott ut!! Ver stolt over deg selv!!

Skrevet

Kan du PLEASE sende over 5 av de kiloene til meg?? Jeg har lagt for lite på meg... Strever med meg selv, mannen har flytta ut, og livet er ganske jævlig nå... Er i 2 +kg, og var 55 kg i utg.punktet... 160 høy...

Det er tungt å legge for lite på seg og, men klarer ikke spise, bare ligger og gråter hele dagen å ser i taket... Prøver å tenke på den lille i magen, men jordmor sa til meg, ta det bare med ro, den lille tar alt den trenger fra deg, den får alt den skal ha... Det er jeg som blir skadelidende... Likevel... Ser for meg at baby sulter :((((

Skrevet

din får nok det den skal ha... men mulig det kan bli lite å tære på til ammingen...

skulle gjerne ha sendt deg noen kilo, men funker litt dårlig det...

jeg trøstespiser når ting blir vanskelig... før så trøsterøyka jeg...

vi skulle vist ha delt problemer så hadde ting blitt bra.....

lyke til videre...

HI

Skrevet

Eg e i uke 33 nå,å har t nå lagt på mg 15kg. Huff....

Har nok noe vann i kroppen for hendene mine å føttene mine ser ikke ut. Legen mener d ikje e så gale,mn d e ikje kjekt.

Var 63kg når jeg ble gravid,er bare 154M,så eg har allti hatt litt.

Nå e eg 78kg(tror eg legen sa sist)

Eg har hatt BL siden eg va 20uker på vei å sliter veldi med å fote mg...

Så d blir mye sitting,ligging å lite aktivitet å mer spising...

Prøver å ta tak i mg selv,mn ikke lett..

Skrevet

Jeg vil helst ikke se ut som et beinrangel etter 1 mnd med amming da :S Huff... Nå er jeg ikke supertynn da, men er slank, får bare håpe at situasjonen min er bedre til når jeg skal amme, så jeg klarer å spise godt da :)

Håper kiloene dine FLYR av deg etter fødselen :)

*sender slankestøv på forhånd din vei* hehe ;)

Lykke til du og :)

Skrevet

Jeg tør ikke veie meg. Men prøver å være så aktiv som mulig, siden jeg er klok av skade.

La på meg 22,5 kg sist, og min erfaring er at amming slett ikke alltid fører til at kiloene renner av på noen uker!

Skrevet

Halloo! Har jo litt med utgangspunktet å gjøre også da. Du er høy, og var ganske lett i utgangspunktet. Vi får de kiloene vi trenger, verken mer eller mindre, tror nå jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...