brooklyn Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Sikkert den eneste i verden som vil det (føles ihvertfall sånn), men jeg hadde noen spm ang søknad om engangsstønad da jeg er student og ikke fylte ut skjemaene slik sist jeg fikk barn. Gikk inn på mitt lokale nav-kontor, og møtte verdens hyggeligste dame, hjelpsom og flink, som guidet meg gjennom de punktene jeg hadde spørsmål om, og som sa at så snart jeg hadde sendt inn papirene, så utbetalte de stønaden. hun ønsket meg tilogmed lykke til i mai (har ikke termin i før i juni, men var litt på fleipingen med en annen som var der før jeg gikk inn til denne damen). Det var dagens nav-ros:) Kjekt for meg:)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 ja,det må jeg si.. kan sende hu hit også om du vil.. møter bare på inkompetente folk som har 0 peiling og som svarer på 10 forskjellige ting fra samme spørsmål..
mamman til to gutter Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Ikke stol på at det hun har sagt er riktig før du har pengene på konto;-) Jeg har også vært veldig imponert over NAV som har svart så fint på spørsmålene mine ang at jeg skal ha ulønnet permisjon før samboeren tar ut pappapermisjonen det var jo "bare og sende en mail det" har jeg fått beskjed om flere ganger!! Når jeg skulle sjekke at de hadde fått mailen får jeg beskjed om at det holdt jo ikke, hvis noen hadde sagt det, så kunne de ikke ha fått med seg at han skulle utsette permisjonen, men hvor vanskelig kan det være når jeg sier jeg slutter permisjonen en dato og presiserer at han skal begynne sin 2mnd etter... Men får håpe du har mer flaks enn meg:-) (jeg tror egentlig ikke alle hos nav er dumme, men av og til begynner jeg å lure;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå