Gå til innhold

brio race eller brio sitty?? eller lignende vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nå bare en liten snerten vogn men ønsker allikevel en robust vogn som kan brukes til tur, shopping, ferie etc.. og HATER disse syden trallene kjøpte meg carena easy, men den va forferdelig å bruke på senter (kun der jeg brukte den) Noen tips??

er sitty'n litt mer ubehagelig å trille en race'n. Synes sitty trilla ser litt spinkel ut bare.. eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitty er genial - jeg liker den godt.

Men race har litt mer hvilestilling og medfølgende kalesje. Men den er også tyngre og "stivere" synes jeg.

Om du ikke skal ha den til å sove i, ville jeg tatt sitty - om du trenger sovemuligheter også, hadde jeg valgt Teutonia timmy eller emmaljunga Scooter.

Skrevet

Vi hadde Brio Sitty og den var igrunn kjempegrei altså. Det eneste er jo at det ikke er liggestilling. Føles ikke spinkel i det hele tatt! (men liten plass under vogna, bitte liten kurv). Brukte den hjem fra bhg hver dag i 1,5 år.

Signerer hun over her hvis du trenger liggestilling; har nå Teutonia Timmy og elsker den vogna! Tulla ligger nå i bag i Mistralen, men gleder meg til jeg skal flytte henne over i Timmyen.

Skrevet

nei tror d blir lite soving, men man får jo også tak i kalesje til sitty'n?? mener jeg har sett det. Har også sett på timmy tidligere.. hmm valgets kvaler dette :)

Skrevet

tar timmyen liten plass når en legger den sammen ??

Skrevet

Ja, man kan få kjøpt kalesje til sitty trila også.

Skrevet

Og jeg vil anbefalle Brio Race på det varmeste:o))

En knallgod og stødig vogn!

Skrevet

vi har brio sitty. knallgod vogn!

Skrevet

Vi hadde kalesje på Sittyen, kostet 300 kr.

Timmyen tar mer plass en Sitty, men det er jo mer en sportsvogn da. Sitty er en mindre trille. Ville ha vurdert om du trenger liggestilling seinere, feks til neste barn? Hvis ikke så er Sitty helt ok, er hvilestilling på den da..

Skrevet

Vi har to Emmaljunga Scooter, og er så kjempefornøyde med den vogna! Helt super! Brukt den som eneste vogn fra ca 6-7 mnd gamle, både på feriereiser, skogsturer, byturer og som sovevogn i barnehage! Anbefales :o)

Skrevet

har en brio sportsvogn nå, men syns den er for tung og stor å dra med seg på ferie. Vognen blir ikke like mye brukt lenger siden barnet mitt er 2 år, derfor vil jeg ha en mindre enklere.. Har ikke bruk for pose å sånt heller lenger.. En trille til butikken, lekeplassen, shopping osv.. Blir leeeenge til neste mann :)

Skrevet

I hvilestilling er dette vogner som lett kan tippe bakover, har også sett denne vogna tippe sidelengst med barnets hode ned i asfalten.

Den er uhorvelig smal i setet/ryggen og det finnes ikke plass til pose og knapt nok vinterdress på en 2 åring.

Kort i ryggen er den også. Og Brio har jo hatt mange reklamasjoner.

Ville heller gått for Simo sin sportstrille. Bedre på alle områder.

Skrevet

Da ville jeg ha gått for Sitty (selv om jeg personlig liker Timmy veldig godt). Høre ut til å tilfredsstille dine krav... :o)

Gjest En vakker gutt på to år
Skrevet

Har ikke prøvd disse briovognene, men vi har emmaljunga scooter og er veldig fornøyd med den! Brukt fra småen var ca. ett år. Ikke full liggestilling, men småen vår sover hvertfall godt i den!

Den er også mye bedre enn carena easy - de kan ikke sammenlignes!

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...