Gå til innhold

Da er første arbeidsuke over! puh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er første arbeidsuke over! Utrolig deilig å bruke hue litt igjen, og siden jeg får lov til å jobbe fra 06:45 - 14:45 så slipper jeg MASSE kø :-) Opp tidlig er jeg jo uansett vant til fra før :-)

Og Camilla har hatt sin første fulle uke hos dagmamma. Det har gått over all forventning. Begynte ei jente på 16 mnd der på tirsdagen og hun, Camilla og kjæresten hennes går helt supert sammen! Camilla nynner og traller når jeg kommer og elsker dagmamma`n sin :-)

Har hørt ymse om dagmamma`er der ute, men må si at vi har vært utrolig heldige! Hun sender sms og mms for å si hvordan det går om dagene. Har full kontroll på når hun sov sist, spiste osv osv. fører liste over hvem som har spist hva osv. Men så har hun jo arbeidet i bhg i 7 år så hun har nok rutinene inne :-)

Gooooood Helg alle sammen, store og små

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også synes det er godt å jobbe igjen, får nesten litt dårlig samvittighet men det er noe med det å bruke huet igjen ja. Supert at Camilla trives så godt hos dagmamma, har også hørt en del rare historier men hun dere har høres jo kjempeflink ut! Hjelper nok masse at hun har erfaring fra bhg, der har de som regel orden i sysakene.

Jeg hadde fri i dag, og egomamma fikk pappa til å levere Mia i bhg, jeg tok en laaaaaang frokost med min venn Oprah, og så ble det shopping til den store gullmedaljen. Etterpå var det å hente vesla som visstnok hadde fått de andre til å le hele dagen med sniking og fnising, hun var et stort smil med maling på nesa da jeg kom. Livet er herlig :-)

Skrevet

Bra den travle hverdagen funker og at overgangen til jobbings gikk bra.

Må si meg enig i at det er supert å jobbe litt.

Det er lange dager og slitsomt til tider, men nyter hvert sekund med Erica da jeg kommer hjem. Hun stor koser seg hos dagmamma og er visst bare en drøm å ha med å gjøre hele dagen lang!

Skrevet

Vel overstått!:)

Det er litt spesielt å være tilbake i jobb, jeg lengter fortsatt tilbake til permisjonstide når jeg er ute og kjører på dagtid og ser alle de ferske mammaene som er ute og triller, men det er deilig å få være *jobbe bellen* og ikke bare mammaen til Sebastian hele tiden:)

Så flott at Camilla trives hos dagmamma! Betryggende å ha en dagmamma som har litt fartstid fra barnehage.

God helg alle sammen!

Skrevet

Ja det er rart hvordan man raskt venner seg til å jobbe og ikke være hjemme hele dagen. Må si at det er super deilig å være på jobb, men det er også super deilig å komme hjem. Så deilig når de små trives i barnehagen eller hos dagmamma. Høres jo proff ut hun dere har fått tak i. Det er betryggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...