Kjukka Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvor ble det egentlig av rockering-damene? Før var det snakk om rockeringer, opp og ned i mente. Nå er det ikke en eneste tråd om dette. Funker disse rockeringene?? Ble dere kvitt gravidmagene ?
mamamamamamama Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 fikk min i går, rokket litt i går og 2x7 minutt i dag, kjempegøy, gjør det mens jeg ser tv
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 hehe.. søk på rockering så ser du nok at det ikke er borte.
Sivalur Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ikke en eneste tråd?? Har da sett flere tråder idag jeg om rockeringer... Er ikke kvitt magen enda er jeg redd, men så har jeg ikke hverken rocket nok eller spist sunt. Har rocket i 3 uker og det er først den siste uken at jeg har kommet opp i 10-15 minutter i strekk, og da har jeg bare hatt tid en gang daglig. Og frem til forrige helg spiste jeg snop hver dag. Så - jeg skal ikke si at det virker eller ikke virker helt enda, har tatt før-bilder og når resultatene kommer skal jeg legge ut før- og etter-bilder... Forøvrig er det gøy å trene, blir morsommere nå som jeg klarer å holde den i gang lenge i strekk og ikke må plukke den opp hele tiden.
pandabjørn Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 jeg fikk min i dag og utrolig nok så klarte jeg å rocke i minst 2min første gang har ikke rocket siden jeg gikk på barneskolen og det er over 30 år siden....ble utrolig sliten og varm også så jeg tror den kommer til å ha effekt etterhvert
singo Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 fikk min for 7 dager siden.begynte de 5 første dagene med 3 min,så har jeg økt det til 5 min 3 ganger daglig.har lest at det har virket på flere så jeg skal vertfall holde på med det i noen uker til...vist jeg ikke ser noen resultater da blir det månelyst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå