Gå til innhold

Permisjonen over!!


ozgirl

Anbefalte innlegg

Helledussen, Emma begynner i barnehagen på mandag, jeg har fått meg ny jobb og vi er i gang med husbyggingen! Så mye har skjedd det siste året, og hvor ble tiden av???

 

Har hatt det så bra dette året med å være hjemme men er nå klar for å begynne på jobb igjen, men kommer nok til å savne all tiden med Emma.. Hvordan ligger dere andre an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på jobb på mandag, jeg! Har altså min første "ordentlige" helg nå :D

Gullet er hjemme med pappan sin nå og begynner ikke i b.hg før til høsten (har fått plass - hurra!)

Savner å være hjemme med snuppen - savner han masse! men det er likevel veldig deilig å begynne på jobb igjen. Koselig å treffe alle kollegene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å jobbe i mai jeg, grugleder meg...

Driver allerede og styrer med vaktlister osv og er egentlig veldig klar for å begynne på jobb igjen, men synes det er vemodig at dette hjemmeåret allerede er over. Mamma og søstera mi skal hjelpe hverandre med å passe henne frem til barnehagestart i høst da så vi får en litt myk start..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å jobbe før påske, pappaen skal ha sine tre måneder... grudde meg skikkelig, men går gret. Vil helelr være hjemme med den lille, men innser jo at pappaen også renger den tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...