PiaPia Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Når lærte deres barn å sykle uten støttehjul? Min gutt på 4 er litt redd for å prøve det, men det er vel bare å trene mye på det.
Mamma`en til godgutten Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Vi har også en gutt som var 4 i januar han trener også nå på og sykle uten støttehjul men litt skummelt enda, men han viser han vil så regner med trening til sommeren så sykler han uten.
Gjest Filifjonka Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det varierer veldig, uten at det er tegn på noe unormalt. Mine to eldste lærte det begge sommeren det året de fylte fem. Den minste på fire har ikke lært det ennå, men jeg regner med at vi begynner til sommeren. Husk at hvis han er engstelig er det viktig at sykkelen er liten nok. Den skal være så liten at han helt uanstrengt kan sette begge bena i bakken, helst uten å måtte "stå på tå". Da blir han mye tryggere med en gang.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Gutten min lærte seg å sykle uten støttehjul 1 mnd etter 3 års dagen sin:) mens søstra hans ikke lærte det før den dagen hun fylte 6, hun var litt redd av seg.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå