to små søte Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 noen som har oppskrift på en god og enkel gulrotkake til langpanne?
Hikken Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 og en knallgod glasur? (er ofte den som gjør hele kaka:-)) Jeg vil også ha!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Mmmm, jeg har så lyst på oppskrifta til det gule på toppen på Suksessterte...det er så innmari godt!! *blir blank i øynene og føler et intens sug etter SUKKER!!*
prusiluscan Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Denne er suuuuuuuuper god!!! Bunn: 8egg 8dl sukker 8dl hvetemel 4ts natron 4ts kanel 4ts vaniljesukker 4dl soya olje 1pk gulrot Lag eggedosis av sukker og egg. Bland alt det tørre og sikt det i eggedosisen. Vend det forsiktig inn. Ha i soya olje litt og litt. Rør godt. Ha i raspa gulrot. Bland godt. Steik kaken i 1t og 10min på 175grader: Oppskrifta e beregna på ei form som e litt mindre enn ei vanli langpanne. KREM; 2pk naturell ost 120g soft margarin 1pk melis 4ts vaniljesukker Bland alt sammen med mikser. Smør/sprøyt på når kaken er kald.
to små søte Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 tusen takk.. da skal jeg prøve å bake denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå