mamamamamamama Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 jeg har "bare" 2 så langt.......... ønsker oss 4.........
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ikke jeg, har bare ei enda. Tror muligens Oktaviastar leder der, muligens med Northernlights på en god andreplass.. Bare vent, jeg skal ta dere igjen =)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Har bare to jeg - og er fornøyd med det. blir nok ikke flere.
Mor til et enebarn Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Nicket mitt taler for seg.. Har INGEN planer om å forsøke å ta de igjen heller! Men, beundrer alle damer som frivillig vil føde om igjen og om igjen og om igjen og om igjen......
Fire småtroll Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg har tre og det er det ganske mange av oss her inne som har faktisk... Ønsker meg ett til da, men veit ikke helt om det blir noe av, mange hensyn og ta. Litt engstelig også siden jeg ikke får lov å føde flere vaginalt, skal vi ha en til blir det keisersnitt og det er jeg ærlig talt livredd for. Men det er jo absolutt verdt det, må nok bare jobbe litt med meg selv der ;-)
På vei igjen <3 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Vet ikke om hun er her fremdeles, men ei jeg var på BIM med som var her en periode etterpå hadde åtte (!) barn. Asterixa tror jeg hun het.. Hvis ikke hun er her lengre er det vel Northernlights... Jeg har "bare" tre, og klarer meg med det
grå :) Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 asterixa er her bare under et annet nick nevnt litt høyere opp i tråden her:) har ikke hørt om noen flere med såpass store barneflokker her inne
Joikaboll@ Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 2 sikre vinnere ja, men vi er en håndfull som venter nr 5, så vi kommer krypende etter ;o)
lisje marthemora Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Har vert heldig og fått 4 , akkurat det vi ønsket oss ))
Northernlights Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Dere må gjerne "gå forbi" meg. =oD Jeg har 4 gutter og 2 jenter, og hvis ikke noe rart skjer (som at gitarstrengene gror tilbake), så er det full stopp her i gården. Ønsker ikke flere,heller ;o) De 3 eldste er voksne nå. Var hos legen på GU i dag (uff,for en opplevelse,...kommer ikke til å skrive om den selsomme opplevelsen, men aldri i livet har jeg opplevd makan til åpen og ærlig lege!Rødma igjennom hele undersøkelsen, som om jeg skulle være 17 år,og ha første GU!) Men iallefall kom han over til meg da jeg sto uti resepsjonen, og hvisket til meg "what kind of birthcontrol are you on?" Hviska tilbake "my husband had a vasectomy" ;o) No more kids i denne livmora. Nok er nok. Barnebarna må bare komme,nå. Har fått et, men det er håp om enda flere innen ikke så altfor lenge.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Oktavia har vel flest?
mamma-til-4 Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Ja,hun har helt klart flest:) Dobbelt så mange som meg:))) Men skulle ønske meg et par til om jeg fikk velge....men mannen sier nå nei;)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Mor til et enebarn, ofte er den første fødselen verst ;-)
Bettybu Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Har en vennine med syv barn.. Den siste var IKKE planlagt!! Men vet ikke om hun er her inne da!!
* 5 om dagen * Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 vi er vel flere her inne med 5 barn, så vi deler 3.plassen vi da..hehe... mitt ordtak er som følger: fabrikken er stengt for produksjon, kun åpen for visning :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå