Gå til innhold

Hvis man ikke liker et innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... kan man bare ikke la være å svare??

Alle skal få sin mening og være konstruktiv, men når man åpenbart svarer for å være kjip, og vet at det man sier kan såre noen; kan man da ikke bare la være?

Mange her inne har problemer med å ta opp visse temaer med de mennesker man har rundt seg, skal det ikke være lov å ta det opp her uten å bli tråkket på?

Det kan da vel ikke være så vanskelig å heve seg over innlegg man ikke liker, lukke linken og gå videre. Så kan de som vil få lov til å diskutere temaet i fred. Det er det som er fordelen med nettet, liker man ikke det det snakkes om så trenger man ikke være med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, enig med det i noen tilfeller (som hun som har mistet kusinen), men det er innlegg som jeg ikke liker av andre grunner (rasisme etc) og da holder jeg ikke kjeft.

Skrevet

Du må nesten eksemplifisere for at man skal kunne gi deg et godt svar på dette, tror jeg.

Om noen f.eks skriver innlegg for å presisere hvor flinke de er i barneoppdragelsen som "knipser" ungene sine, så vil de sikkert bli såra om masse folk svarer at de er noen fordømte idioter som gjør det - men betyr det at man skal holde kjeft og la dem herje på?

Det fremstår for meg ganske absurd om man skal ha et debattfora hvor bare de som er enige, eller i hvert fall enige nok til at ingen kan bli provosert av uenigheten, skal ha talerett.

Skrevet

Helt enig med det du skriver, og jeg mener at man skal krangle, diskutere og være uenige alt man vil. Men når innlegget verken er konstruktivt eller fører noe annet godt med seg, så synes jeg at vanlig folkeskikk burde gjelde her inne som alle andre steder. Synes mange har litt problemer med å skille person og sak...

Skrevet

Pila;

Det handler nok ikke om å være enig eller uenig. Det stinker la ifra seg av dritt på det omtalte innlegget var ekstremt usmakelig. Det er lov å være uenig her inne, men den der var altfor drøy. Kan hun ikke heller la være å kommentere det.

Handler om å kunne vise sympati for fremmede. Det er det hun ikke kan, men da mener jeg at hun kan ti stille.

Men sånn er det vel med folk som mangler det grunnleggende.

Skrevet

Tror nok det er naivt å forvente at alle skal oppføre seg like hyggelig her inne som man gjør i den virkelige verden.

Her er man anonym, og man vet ikke hvem man snakker med. Det er lett å være mye mer direkte enn man ellers er...

Skrevet

Ja, man må for guds skyld ikke si sin mening om man er uenig. Da kan det jo faktisk ble en debatt. Og DET vil man ikke ha

Hvorfor er dere her egentlig? Ubeskrivelig uinteressant og meningsløst om alle er enige i alt da.

Dette er et debatt forum!

Skrevet

Ser den og jeg, men er man her bare for å være kjip så kan man holde seg til Krangle...

Skrevet

Jada. Men som du ser nevnte ikke HI noe spesielt innlegg i det hele tatt, hun kom bare med en generell oppfordring, og den oppfordringen som den var beskrevet var jeg uenig i.

Skrevet

Nei men hun har rett i at det var det jeg tenkte på, og den er vel den drøyeste jeg har sett hittil..

Skrevet

Joda, det kan du mene, men det spørs om så mange bryr seg ;-)

Skrevet

Vill tro at det var det innlegget som lå bak siden det kom rett etterpå, men bruk det som en rettningsnor da....

Jeg er helt med på å være uenig. Folk er naive hvis de spør om noe og vil bare ha svar pent pakket inn tilbake. Men som sagt så er det en helt annen sak i det innlegget jeg har i bakhodet. Kanskje det sårer litt her også, siden jeg har vært i hennes situasjon. Men det får jeg heller la være å snakke om her inne....

Skrevet

Som nevnt, det er lov å være uenig, og jeg ser ditt poeng som jeg også er helt enig i. Men det jeg ville ha fram som sikkert kunne blitt understreket bedre, svarer man bare for å være kjip og disse HI uten å belyse temaet som er tatt opp i noen grad, da burde man kanskje la være å bry seg med det?

Skrevet

Vel, jeg kan bare si at jeg skriver ingenting her inne som jeg ikke tåler å høre noe dritt/negative ting om.. har vært på bim/dib i lang lang tid, og da lærer man.. Bare sånn at det er sagt..

Skrevet

Jepp, det er vel en forutsetning for å skrive noe som helst her :) Har bare merket at i det siste så starter mange innlegget sitt med ting som "nå får jeg sikkert pepper, men..", kjipt om folk ikke tør å spørre om ting tilslutt. Personlig synes jeg BIM var værre, der fikk jeg kjeft fordi at jeg la ut et innlegg på krangle som ikke var kranglete nok, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...