Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Nå har jeg hatt en voldsom tørrhoste siden jul, og de to-tre siste ukene har det blitt verre. Hoster noen ganger så mye at jeg kaster opp, ikke mye, men litt. I dag har jeg i tillegg fått skikkelig vondt i ribbeina på venstre side, sånn ca midt på. Kjenner det ikke til vanlig, men når jeg hoster gjør det drit vondt. Blir gal snart! Skal til legen til tirsdag på kontroll, men det er vel ikke mye han får gjort... Er vel ikke mye jeg kan ta nå som jeg er gravid? Noen som vet?
Smånetta 14.mai Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg har hatt diverse infeksjoner i luftveiene i hele vinter og da jeg fikk bronkitt og bihulebetennelse, syntes legen det var på tide at jeg fikk litt nattesøvn. Jeg fikk Cosylan på resept. Det er jo sterke greier, men ikke farlig å ta under graviditet. For meg holdt det med halv dose, sånn at jeg fikk sovnet og slapp de verste hosteanfallene om natta. Tror jeg tok tilsammen seks kvelder over en treukersperiode. Det var akkurat som at når luftveiene fikk slappe av en natt, så bedret det seg neste dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå