Gå til innhold

andre med usikker termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke når jeg har termin.Høres litt teit ut men kan overhode ikke huske når jeg hadde mens i januar.Litt ustabilt etter en hormonspiral.

Blir litt sprø av å ikke vite hvilken uke jeg er i.Skal til legen til mandag igjen og se om livmora er flyttet seg opp.Mener det kanskje kan være uke 12.Men får ikke noe sikkert svar før ord ult.Synes det er lenge å gå å lure.Har fått bl så skulle gjerne ha sagt det på jobb men er redd for at noe enda kan gå galt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel en noe usikker termin, med et slingringsmonn på ca to uker - dvs endel mindre enn det du har. Jeg var på tidlig privat UL og fikk en litt mer eksakt dato - men om den stemmer eller ikke, får jeg vel vente til ordinær UL med å finne ut. Imidlertid stemte termindatoen jeg fikk på tidlig UL ganske godt med det jeg selv følte, så jeg satser på at den stemmer, foreløbig.

Du kan jo be om tidlig UL hos legen, siden du er så usikker på termin?

Skrevet

Er ikke helt sikker jeg heller. Har hatt litt uregelmessig mens,og klarer heller ikke å huske helt når siste var...

Skrevet

Endelii:)har følt mæ temmelig aleina her inne, virker jo som alle e flink å huske dato for siste mens, æ vet bare at d va i februar ellers står det helt stillt:p..e ikke noe arti å gå å tru at du e så å så langt på vei å kansje så stemmer det aldeles ikke. Håper på en mulighet for tidlig UL for det hadde jo vært litt greit å vite sånn cirka kor mange uker man e på vei..e det noen som vet om man kan få tidlig UL når man e så usikker som foreksempel mæ?*håpe håpe*

Skrevet

du er ikke alene, selv hadde jg en usikker mens den 24 feb. men om d var feste blødning, eller vanlig mens det aner jeg ikke. så endten er jeg to mndr på vei eller bare en... så en tidlig UL hadde vært kjempe kjekt:)

Skrevet

Jeg vet heller ikke når jeg har termin. Siste mens hadde jeg i januar, men blødde da i 5 uker, så har virkelig ikke peiling på når jeg hadde eggløsning. (uregelmessig mens etter MA i okt) Jeg har vært til legen og hun har ordnet tidlig UL til meg. Skal dit på tirsdag. Gleder meg men gruer meg også litt. Det skal bli godt å se om det virkelig er noe der inne, og hvor langt jeg er på vei!!:) Bare snakk med legen deres, så får dere sikkert tidlig ul dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...