Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Mamma og pappa har 40 års bryllupsdag på søndag så jeg holder på å lage en scrap til dem. Lurer på om jeg skal ha med et lite sitat som går på kjærlighet som tåler tidens tann. Så kloke dib-damer, har dere noen å komme med?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Fra Skrinesmål: Lang er èn natt lengre er to - Hvordan skal jeg tåle tre? Ofte en måned synes meg mindre enn en halv natt uten henne. Ellers: Kjærligheten er et lotteri, vil man vinne, må man iallfall spille.
Gjest irismor Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Tenker du på sånne søte små "sannheter" eller dype ting ;-) "Kjærlighet er å dele bad i 40 år" Kjærlighet er å kunne utfylle hverandre En nuss om morgenen forleger livet Uff vet jeg har en bråta til, men har litt hangover etter en durabelig runde med migrene medisin. Kommer sterkere tilbake.
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Alt mottas med takk! Mere, mere... hehe
Julie Angelica:) Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 http://www.ordtak.no/index.php?emne=Kjærlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå