kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Betaler dere i skatt? Er det stor forskjell på klasse 1 og klasse 2? Skal endre skattekortet mitt nå, og syns det hadde vært kjkt å høre hvor mye forskjellen er på skatteklassene. Jeg betaler 950 kr i skatteklasse 1.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 jeg betaler 1778 kr i måneden i skatt. helt utrolig lattelig! og det er i skatteklasse 2 i følge ligningskontoret *ARG*
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Er d mulig.......? Trodde enn betalte mindre skatt ved skatteklasse 2 enn skatteklasse 1..... Da er det jo ikke vits å endre skattekortet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 man skal betale mmindre med skatte klasse 2 det er bare folka her som er litt tilbakestående
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 DA har jeg hørt rett da, når jeg pratet med han derre fyren på skattekontoret.... Ble litt paff når jeg så hvor mye du betalte i skatteklasse 2. Sitter å regner og endrer skattekortet nå, ble litt arbeid dette. * Trøste seg med at det er verdt strevet *
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 ja håper du har en bedre sakbehandler en meg. (gleder meg til og få igjen på skatten neste år)
kanutteogkruttet Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Han virka jo grei ut saksbehandleren min, så får bare håpe... Fikk vite resultatet på skattepapirene for i år også, selv om de ikke hadde sendt de ut enda..... Har vært redd for skikkelig baksmell siden jeg tok ut det ekstra året med ulønnet permisjon. Men jeg kunne bare ta d med ro visstnok Men eksakt beløp får jeg ikke vite før i oktober, siden det blir en del endringer på skattepapirene mine. Så her blir det høstferie i stedet for sommerferie i år :-p
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Skatteklasse 2 som enslig forsørger. Frikort for jeg har bare OS. Har alltid hatt det:) Aldri fått smell:) Hatt full OS i over 14 år:) Fikk en gang i tiden til og med noen tusen tilbake, uten å ha betalt. Men det fradraget er nå bakt inn i ligningen, så det får jeg ikke lenger:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Betaler ikke skatt jeg... Betalte ifjor, og fikk tilbake 15 000 på skatten nå.... Hver eneste krone jeg betalte i skatt...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Mortilgunnar, hvis du har full os så tenk på at du får tilbake alt du betaler i skatt da :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 jepp det er det jeg gjør! hehe *gnir seg i hendene* har lyst til at småen skal lære engelsk så tenkte og ta han med til et engelskspråklig land og være der store deler av sommeren. det tror jeg at er fryktlig lurt. men det koster jo en god del, men det går kansje når jeg får igjen så mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå