Pusur_mor Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kan noen svare på dette spørsmålet : " hvorfor er det lengre til Oslo enn med bil" Er en kollega av min mann som fikk det sp.m og trenger svar. Jeg er helt blank i kveld. Hjernen står stille og tåka har lagt seg
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Det er jo bare et tullespørsmål da. Finnes ikke noe svar på det. Eldstegutten min elsker slike tullespørsmål, så har hørt en del slike
Pusur_mor Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Han hadde fått sp.m av læreren på gymnaset, men fikk aldri noe svar. Jeg mente og det var tullespørsmål, men måtte spørre for hans skyld
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 tulle spørsmål.. det mangler jo noe vesentlig der, *lengre til Oslo enn med bil? * hadde det stått, "hvorfor er det lengre til Oslo med tog enn med bil?" så skulle jeg svart deg;)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Takk, farfisa!!!! Nå gikk hjernen min på overload, hehehe... Hadde det på tunga ;-) Nemlig! Det er svaret:-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 er jeg dum el? jeg skjønte fremdeles ikke jeg:/
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Hehehe, det er bare et meningsløst tullespørsmål med et tilhørende tullesvar.... Meeeegeeet tørr humor, men enkelte syntes det er kjempe-morro -spesielt små-gutter, virker det som!
Pusur_mor Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Tuuuuuusen takk. Det var det, ja. Visste at jeg hadde hørt det en gang, men jernteppet datt tungt og tykt i går. Skal nå overbringe svaret. Han hadde gått å lurt på det i 4 år, stakkar. hehe.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 aha,, jeg skjønner;) men ja, meningsløst:p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå