Cat.68 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg skal utredes mtp det. Hvordan har dere det og hvordan forgikk undersøkelsene.Tenker da mest på øyeundersøkelsen.
Verbena Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg har ikke sjøgrens, men pappan min er utredet for det! Alle undersøkelsene gikk greit, men husker at han sa han ikke hadde så lyst til å ta den øyeundersøkelsen igjen. Nå fikk aldri pappa diagnosen sjøgrens pga (som spesialisten sa så fint) at nivåene hans lå akkurat under det som skal til for å få diagnosen. Hadde prøvene blitt tatt dagen før eller dagen etter er sannsynligheten stor for at han hadde fått den. Er vel stortsett alltid bedre med en diagnose enn å gå i det uvise. Lykke til! Og håper undersøkelsene går bra.
Cat.68 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Ok, takk ) Ja jeg håper de finner ut av dette snart. legen har lenge sagt at det er fibromyalgi, eller kronisk muskel sykdom som det så fint kalles. Men jeg har i det siste blitt brått verre, og de vil ihvertfall utlukke at det ikke er Sjøgrens det dreier seg om. Disse sykdommene er jo ganske like visstnok.. er det ingen fler son har peiling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå