lillemannsmamma Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 denne kvalmen. Forrige gang var jeg litt kvalm, men den hindret meg ikke i noe,Denne gang derimot har jeg var kanonkvalm i 2 uker nå. Er i full jobb, samt tar videreutdanning med to fortløpende eksamner nå. Kjenner jeg blir desperat - prøver alt for å bli kvitt den
revemor silkesvans Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Pøv homeopat.Fikk akepunktur og homeopat medesin og var ekstra kvalm i to dager etterpå men så forsvant kvalmen helt.Har bare brekt meg litt noen ganger etterpå men ingen kvalme.3 uker siden nå.ANBEFALES
lillemannsmamma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 klar for alt.Skal bestille meg time på mandag - huff synes synd på meg sjøl :-(
AO3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Kjenner meg virkelig igjen! Jeg var kvalm hele døgnet i tre uker. Holdt på å tørne fullstendig! Var også i full jobb, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg var fullstendig utslitt, og tenkte at det å være gravid var IKKE gøy. Men så, plutselig en dag, våknet jeg og var i fin form! Og har forsåvidt vært i ganske fin form siden. Det vil skje med deg også. Hold ut!
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ååååå,gleder meg til å våkne å være i fin form igjen. Jeg er også veeeldig kvalm,og synes bare det blir verre å verre for hver dag som går. Og har bare vært det i noen dager,kan enda vare i uker,måneder visst jeg er skikkelig uheldig*grøss* Hadde glemt av hvor ille denne kvalmen kunne være... Men det er jo godt for noe da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå