Gå til innhold

Noen her med barn hvor pappa`n er mørk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en gutt og jeg lurer sånn på hvor mørk han vil bli:)

Faren er ikke norsk,han er ganske mørk gyllenbrun i huden og har mørkebrune øyne.Han får vel antagelig brune øyne men noen som har erfaring med hudfarge?? jeg er lys i huden og blir rød/brun om sommeren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er pappaen mørk med brune øyne og gyllenbrun hud :) Og sønnen vår har mørkebrunt hår, brune øyne og lysbrun hud. Nydelig!

Skrevet

Her er pappaen "svart" så barna våre blir ganske brune. Men vet om ei som fikk to gutter med en tyrkisk hvor den ene var lys som i nordisk med blå øyne og pappaen tvilte på farsskapet (!), mens den andre gutten ble mørk i håret og brune øyne. Var også på babysang med en tyrkisk dame som hadde datter med en norsk hvor datteren så typisk nordisk ut. Så det er et nesten umulig spørsmål å svare riktig på, men brune øyne dominerer som oftest. Hud og hår er vanskeligere å svare på.

Skrevet

jeg venter barn med en tenlansk. ikke spesielt mørk i huden, men svart hår og heelt mørke øyne.

gleder meg til å se ja :) Hihi

Skrevet

jeg er selv mørk(mulatt) datten min har slett hår(hadde krøller til hun var 4)brun hårfage.Mørkebrune øyne og veldig lys hud,så og si nordisk.Men på sommern blir hun veldig mørk :)

De fleste andre venninene mine som har blandigsbarn har også veldig lyse barn,med brunt hår og mørkebrune øyne lys hud.Legger ut bilder asv datten på minside imorgen hvis den er oppe å går igjen da,så kan du få se hvis du ønsker det!

Men hvis faren ikke er mulatt/blanding er det helt umulig å forutse,det e r jo så spenndene! Lykke til :)

Skrevet

Jeg venter barn med en ganske lys afrikansk mann. Er selv veldig lys... Er så spent på hvordan babyen vil se ut :)

Skrevet

ja det er virkelig spenndene!! Gleder meg til neste mann sitter her.Ser at de ikke er mange ukene igjen på deg:)masse lykke til!!

Skrevet

Jeg er selv mørk i huden, men begge mine barn er helt lyse. Eldstemann er så "hvit" at hun ser blek ut, minstemann har litt mer gylden tone i huden men fortsatt veldig lys.. De er nesten lysere i huden enn fedrene sine som er norske.. Begge har mørkblondt hår, og brun-svarte øyne.. Man kan ikke se at de er halvt utenlanske..

Nevøen min er helt lik barna mine i farger selv om moren er mørk og faren er norsk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...