Gå til innhold

Snur seg fra mage til rygg........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skal trene nakken til lille jenta vår bare vipper hun seg rundt til mage..Trodde ikke de gjorde sånt før senere jeg. Er 6 uker nå. Er det vanlig at de snur deg rundt så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at hun vrir seg rundt fra mage til rygg...

Skrevet

Høres tidlig ut det, hu er sterk da! :) Gutten min gjorde det første gangen ved et uhell da han var 3 måneder.

Skrevet

Det gjorde gutten min i den alderen også, kommer nok av at hodet er så tungt i forhold til kroppen at når de løfter det og tipper det til side deiser de rundt. Har ikke fortsatt å gjort det min pode i alle fall, har hørt flere som har sagt det samme om deres barn i den alderen.

Skrevet

Nei, de snur seg ikke så tidlig, det er umulig ved egen fri vilje for å si det sånn.

Det er nok et "uhell". Hodet er veldig stort og tungt ifht den lille kroppen, så du skal være litt forsiktig med å la hodet få vippe over slik mtp sleng etc. Hodet trenger mye støtte, hele tiden, og det skal være i ro. Dere må heller prøve å finne en annen måte å trene henne/legge henne slik at det ikke belaster hodet slik at hun vipper over. Kanskje en av der kan støtte hodet eller noe?

Lykke til:)

Skrevet

Gutten min snudde seg fra mage til rygg da han var 1 mnd, men det var ikke bevist gjort, tror jeg ikke... Han er nå 2.5 mnd og har sluttet med snuingen nå... Nå er han mye mer interessert i å suge på handa, og hvis jeg flyttet den, snur han hodet og suger på den andre...

Skrevet

Vår lillegutt snudde seg fra mage til rygg flere ganger etter hverandre dagen før han ble tre uker..... vi tok det t.o.m opp på film........ helt sprøtt. Det var nok ikke med vilje, han har ikke gjort det etterpå, men det skal sies at han er en usedvanlig sterk liten kar, på alle måter.

Skrevet

Lillebop tippa noen ganger fra mage til rygg da hun var 10 uker, men det var nok ikke bevisst. Hun var 4,5 mnd da hun begynte å snu seg fra rygg til mage, og etter det tok det ganske lang tid før hun bevisst snudde seg tilbake igjen. Jeg tror nesten hun ålte seg før hun snudde seg bevisst den veien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...